Ремонт паркану та воріт: один договір чи два

905

Запитання

Чи обов'язково проводити ремонт паркану та воріт одним договором, чи можна двома?

Відповідь

Замовник проводить закупівлю з огляду на вартісні межі предмета закупівлі і за її результатом укладає договір. Як визначати предмет закупівлі для послуг з поточного ремонту

Предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку

Предмет закупівлі замовник визначає за Порядком, затвердженим наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 708.

Пункт 3 розд. 2 Порядку передбачає, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначають:

  • за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури
  • згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.


Тож ви маєте визначати предмет закупівлі послуг з поточного ремонту паркану та воріт саме за окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом.

Зважайте, що замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Законодавство не встановлює примірної форми для обгрунтування очікуваної вартості. Доможемо сформувати зразок обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та не порушити вимоги Постанови № 710
12831

Вартісні межі закупівель 2025

Дізнайтеся, які вартісні межі закупівель або так звані «пороги закупівель» встановлюють положення Особливостей № 1178
9520

Референтне ціноутворення: на що зважати закупівельнику

Для того, щоб закупівельники дотримувалися важливого принципу публічних закупівель про максимальну економію, ефективність та пропорційність, державою введений такий механізм, як референтне ціноутворення. У консультації розглянемо, що таке референтне ціноутворення та як воно впливає на визначення очікуваної вартості закупівлі лікарських засобів
2260

Закупівля робіт з капітального ремонту

Помилитися під час визначення предмета закупівлі можуть не тільки новачки, але й досвідчені закупівельники. Які найбільш розповсюджені помилки під час закупівлі робіт з капітального ремонту? Як правильно визначити предмет такої закупівлі — роз’яснюємо на прикладах
21408