Визначення коду й знаку класифікатора ДК 021:2015 для вакцини проти грипу

822

Запитання

Чи можна визначити вакцини проти грипу за четвертим знаком класифікатора 336500001, а не за кодом 3360000006?

Відповідь

Ні, не можна.

За Законом № 922 предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку

Як визначити предмет закупівлі: гра за новими правилами

Предмет закупівлі замовник визначає за Порядком, затвердженим наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 708.

Пункт 2 розд. 2 Порядку передбачає, що під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.

Лікарський засіб — будь-яка речовина (субстанція) або комбінація речовин, призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин, які можуть застосовуватися для встановлення діагнозу або призначатися для відновлення, зміни та/або корекції фізіологічних функцій людського організму.

До лікарських засобів належать: гомеопатичні лікарські засоби; імунологічні лікарські засоби; радіофармацевтичні лікарські засоби; лікарські засоби, отримані з крові або плазми людини; лікарські засоби рослинного походження; біологічні лікарські засоби (високотехнологічні лікарські засоби, генно-інженерні лікарські засоби тощо).

Імунологічними лікарськими засобами вважають лікарські препарати, які є вакцинами, токсинами, сироватками або препаратами алергенів.

Отже, ви маєте визначати предмет закупівлі, щоб закупити вакцини для грипу за третім знаком ДК, а не за четвертим.

Зважте, що порушення порядку визначення предмета закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. А придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону – від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

✍ Закупівлі для протидії COVID-19: як замовнику встигати за змінами

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Законодавство не встановлює примірної форми для обгрунтування очікуваної вартості. Доможемо сформувати зразок обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та не порушити вимоги Постанови № 710
12773

Вартісні межі закупівель 2025

Дізнайтеся, які вартісні межі закупівель або так звані «пороги закупівель» встановлюють положення Особливостей № 1178
9454

Референтне ціноутворення: на що зважати закупівельнику

Для того, щоб закупівельники дотримувалися важливого принципу публічних закупівель про максимальну економію, ефективність та пропорційність, державою введений такий механізм, як референтне ціноутворення. У консультації розглянемо, що таке референтне ціноутворення та як воно впливає на визначення очікуваної вартості закупівлі лікарських засобів
2251

Закупівля робіт з капітального ремонту

Помилитися під час визначення предмета закупівлі можуть не тільки новачки, але й досвідчені закупівельники. Які найбільш розповсюджені помилки під час закупівлі робіт з капітального ремонту? Як правильно визначити предмет такої закупівлі — роз’яснюємо на прикладах
21349