Умови проведення спрощеної закупівлі з заміни вікон

538

Запитання

Чи буде спрощеною закупівля з заміни вікон приміщення закладу на суму 300 тис. грн?

Відповідь


Частина 1 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» встановлює класифікацію замовників за 1-4-ю категоріями. Такі замовники так застосовують закон:

  • замовники 1-3 категорії – за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
  • замовники 4 категорії – за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.

Спрощену закупівлю застосовують замовники 1-3 категорії, якщо вартість предмета закупівлі товару, послуги менше ніж 200 тисяч гривень, робіт – 1,5 мільйона гривень, а замовники 4-ї категорії, якщо вартість предмета закупівлі товару, послуги менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень (ч. 2 ст. 4 Закону).

▶️Спрощені закупівлі покроково◀️

Тобто рішення застосовувати такий вид закупівлі, як спрощена закупівля, замовник приймає з огляду на вартість предмета закупівлі і того, до якої категорії замовників він належить.

Заміна вікон приміщення закладу належить до послуг з поточного ремонту. Предмет закупівлі для таких послуг визначайте за пунктом 3 розд. 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. А саме: «Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163».

Спрощену закупівлю послуг із заміни вікон на суму 300 тис. грн проводьте, якщо належите до 4-ї категорії замовників. Якщо ж ви замовник 1-3-ї категорії (органи держвлади, ОМС, ОТГ, підприємства, установи, організації – які є розпорядниками/одержувачами бюджетних коштів або засновниками яких є органи держвлади чи ОМС чи інші замовники), то маєте проводити конкурентну процедуру закупівлі.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вартісні межі закупівель 2025

Дізнайтеся, які вартісні межі закупівель або так звані «пороги закупівель» встановлюють положення Особливостей № 1178
3865

Додаткова угода про продовження дії договору про закупівлю

Скачайте зразок додаткової угоди про продовження строку дії договору та виконання зобов’язань за пунктом 19 Особливостей. Ця угода підготовлена із врахуванням актуальних вимог. Вам не доведеться витрачати час на складні юридичні формулювання
30895

Закупівлі без використання електронної системи

У статті — вартісні межі та умови для закупівлі без використання електронної системи в умовах воєнного стану. Також допоможемо розібратися, яку інформацію оприлюднювати та коли
2835

Головне у жовтні для закупівельника

Почніть перші закупівлі 2025 року разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у жовтні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Тривалі відключення світла вплинули на звичні режими роботи. Залишайтеся з нами навіть під час вимкнення — підкажемо, як користуватися Системою зі смартфону та переглядати корисну інформацію у будь-який час
94

Зміни в порядку погодження закупівель за Національною програмою з інформатизації

Як проводити закупівлі за Національною програмою з інформатизації з 1 жовтня 2024 року на суму до 500 тис. грн? Який новий алгоритм дій замовника для погодження закупівлі? Пояснимо
1904