Умови проведення спрощеної закупівлі з заміни вікон

980

Запитання

Чи буде спрощеною закупівля з заміни вікон приміщення закладу на суму 300 тис. грн?

Відповідь


Частина 1 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» встановлює класифікацію замовників за 1-4-ю категоріями. Такі замовники так застосовують закон:

  • замовники 1-3 категорії – за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
  • замовники 4 категорії – за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.

Спрощену закупівлю застосовують замовники 1-3 категорії, якщо вартість предмета закупівлі товару, послуги менше ніж 200 тисяч гривень, робіт – 1,5 мільйона гривень, а замовники 4-ї категорії, якщо вартість предмета закупівлі товару, послуги менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень (ч. 2 ст. 4 Закону).

▶️Спрощені закупівлі покроково◀️

Тобто рішення застосовувати такий вид закупівлі, як спрощена закупівля, замовник приймає з огляду на вартість предмета закупівлі і того, до якої категорії замовників він належить.

Заміна вікон приміщення закладу належить до послуг з поточного ремонту. Предмет закупівлі для таких послуг визначайте за пунктом 3 розд. 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. А саме: «Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163».

Спрощену закупівлю послуг із заміни вікон на суму 300 тис. грн проводьте, якщо належите до 4-ї категорії замовників. Якщо ж ви замовник 1-3-ї категорії (органи держвлади, ОМС, ОТГ, підприємства, установи, організації – які є розпорядниками/одержувачами бюджетних коштів або засновниками яких є органи держвлади чи ОМС чи інші замовники), то маєте проводити конкурентну процедуру закупівлі.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Враховуємо вимоги локалізації закупівлі

Локалізація в публічних закупівлях в умовах війни набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті — про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
14055

Службова записка на закупівлю

У статті розглянемо, у яких випадках складають службову записку на закупівлю. А також надамо зразок такого документа
41230

Вимоги пункту 13 Особливостей

Тримайте алгоритм закупівлі за пунктом 13 Особливостей № 1178. Врахуєте підстави, за яких зможете укласти прямий договір та порядок оприлюднення інформації
11221