Умови проведення спрощеної закупівлі з заміни вікон

922

Запитання

Чи буде спрощеною закупівля з заміни вікон приміщення закладу на суму 300 тис. грн?

Відповідь


Частина 1 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» встановлює класифікацію замовників за 1-4-ю категоріями. Такі замовники так застосовують закон:

  • замовники 1-3 категорії – за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
  • замовники 4 категорії – за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.

Спрощену закупівлю застосовують замовники 1-3 категорії, якщо вартість предмета закупівлі товару, послуги менше ніж 200 тисяч гривень, робіт – 1,5 мільйона гривень, а замовники 4-ї категорії, якщо вартість предмета закупівлі товару, послуги менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень (ч. 2 ст. 4 Закону).

▶️Спрощені закупівлі покроково◀️

Тобто рішення застосовувати такий вид закупівлі, як спрощена закупівля, замовник приймає з огляду на вартість предмета закупівлі і того, до якої категорії замовників він належить.

Заміна вікон приміщення закладу належить до послуг з поточного ремонту. Предмет закупівлі для таких послуг визначайте за пунктом 3 розд. 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. А саме: «Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163».

Спрощену закупівлю послуг із заміни вікон на суму 300 тис. грн проводьте, якщо належите до 4-ї категорії замовників. Якщо ж ви замовник 1-3-ї категорії (органи держвлади, ОМС, ОТГ, підприємства, установи, організації – які є розпорядниками/одержувачами бюджетних коштів або засновниками яких є органи держвлади чи ОМС чи інші замовники), то маєте проводити конкурентну процедуру закупівлі.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

додаток

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Який період уточнення інформації про закупівлю в спрощеній закупівлі

Замовники не завжди розуміють, як правильно діяти у період, коли інформація щодо спрощеної закупівлі уточнюється. Тож з’ясуймо, які строки уточнення інформації у спрощеній закупівлі, як замовник бачитиме запит учасника. І головне — чи обов’язково на нього відповідати
2292

Додаткова угода про зміну ціни: зразок

Оберіть і скачайте зразок додаткової угоди про зміну ціни: збільшення, зменшення чи перерахунок тарифу. Заповніть поля — документ готовий до підпису
62428

Зразок листа повідомлення про розірвання договору

Упродовж виконання договору про закупівлю можуть виникати різні обставини, через які сторони не матимуть змоги виконати взяті зобов'язання. Розірвання договору у зв'язку з воєнним станом тепер є досить поширеним. У таких випадках вам обов'язково знадобиться зразок листа про розірвання договору
48837

Закуповуємо додаткові роботи чи послуги з поточного ремонту

Під час поточного ремонту часто з’являються додаткові роботи. Але не кожну з них можна закупити без нової процедури. У статті — хто має право замовляти такі роботи, які документи потрібні та яку відповідальність несе замовник
14187