Мін’юст відновлює оприлюднення відкритих даних ЄДР: що це означає для перевірки контрагентів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Мін’юст наказом від 18.11.2025 № 3168/5 (далі — наказ № 3168/5) відновив оприлюднення відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у форматі відкритих даних за переліком, затвердженим наказом Мін'юсту від 28.03.2016 № 897/5 (далі — наказ № 897/5)

Мін’юст відновлює оприлюднення відкритих даних ЄДР: що це означає для перевірки контрагентів

Міністерство юстиції України ухвалило наказ № 3168/5 відповідно до Закону України «Про внесення змін до Цивільного кодексу України та деяких інших законів України щодо особливостей надання відомостей публічних електронних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, та деяких інших публічних електронних реєстрів» від 21.08.2025 № 4576-IX (даліЗакон № 4576-IX).

Законодавчі зміни 2025 року, що має врахувати закупівельник

Важливо: відновлення доступу відбуватиметься за Переліком інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції (наказ № 897/5).

Наказ № 3168/5 також вніс зміну до наказу Мін'юсту від 31.01.2023 № 423/5, зокрема, виключили згадку про Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Державному підприємству «Національні інформаційні системи» доручили забезпечити технічну реалізацію відновлення оприлюднення наборів відкритих даних.

Наказ № 3168/5 набирає чинності через 2 місяці з дня набрання чинності Законом № 4576-IX.

Джерело: Голос України

додаток

image20

Статті за темою

Усі статті за темою

Що таке конфлікт інтересів

Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
12844

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
17821

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
30971

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
9031

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
528

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді