Мін’юст наказом від 18.11.2025 № 3168/5 (далі — наказ № 3168/5) відновив оприлюднення відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у форматі відкритих даних за переліком, затвердженим наказом Мін'юсту від 28.03.2016 № 897/5 (далі — наказ № 897/5)

Міністерство юстиції України ухвалило наказ № 3168/5 відповідно до Закону України «Про внесення змін до Цивільного кодексу України та деяких інших законів України щодо особливостей надання відомостей публічних електронних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, та деяких інших публічних електронних реєстрів» від 21.08.2025 № 4576-IX (далі — Закон № 4576-IX).
Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику
Важливо: відновлення доступу відбуватиметься за Переліком інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції (наказ № 897/5).
Наказ № 3168/5 також вніс зміну до наказу Мін'юсту від 31.01.2023 № 423/5, зокрема, виключили згадку про Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Державному підприємству «Національні інформаційні системи» доручили забезпечити технічну реалізацію відновлення оприлюднення наборів відкритих даних.
Наказ № 3168/5 набирає чинності через 2 місяці з дня набрання чинності Законом № 4576-IX.
Джерело: Голос України
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті