Коли відновлюється строк розгляду тендерної пропозиції у євроторгах

630
Автор
консультант з публічних закупівель, Київ

Запитання

Після прекваліфікації один із учасників оскаржив рішення про те, що замовник його відхилив і допустив іншого учасника. За результатами розгляду скарги орган оскарження встановив вимогу до замовника ці рішення скасувати. На який етап закупівлі повертається замовник і скільки в нього є часу, щоб розглянути тендерні пропозиції учасників?

Відповідь

Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, які встановлюють частини 10 та 12 статті 29 Закону № 922. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем, коли орган оскарження ухвалив рішення:

  • за результатами розгляду скарги;
  • про припинення розгляду скарги;
  • про залишення скарги без розгляду.

Частина 12 статті 29 Закону № 922 зобов’язує замовника розглянути тендерні пропозиції (ТП) на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки у строк, що не перевищує 20 р. дн., якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі замовник оприлюднив за частиною 3 статті 10 Закону.

Десять підказок, як правильно скласти протокол УО

Строк — період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. У цей період замовник може виконати свій обов’язок — розглянути ТП у повному обсязі. Після того, як замовник оприлюднив протокол розгляду ТП, можна вважати, що він виконав таку необхідну дію. Перебіг строку/етапу, що триває, призупиняється лише на час оскарження.

Закон № 922 визначає, що за результатом складання та оприлюднення протоколу розгляду ТП, розпочинаються два інших строки:

  • коли учасник може оскаржувати дії чи рішення замовника;
  • коли система призначає електронний аукціон.

Коли замовник оприлюднив протокол розгляду ТП, ЕСЗ автоматично визначає дату і час проведення електронного аукціону. А після того, як у системі з’являється скарга, ЕСЗ автоматично призупиняє початок електронного аукціону.

Замовник може скасувати своє рішення про допущення до розгляду чи відхилення ТП лише на виконання рішення органу оскарження.

Рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду скарги, замовник має виконати не пізніше ніж за 30 днів з дня, коли орган оскарження ухвалив таке рішення. Інакше — оскаржує його до суду.

У такому разі для замовника фактично поновлюється розгляд ТП. Адже він має знову ухвалити рішення про відхилення або допущення до аукціону ТП учасника. Рішення щодо інших учасників лишається незмінним.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на розсилку від порталу «Держзакупівлі» та читайте важливі новини першими.

обгрунтування очікуваної вартості

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у публічних закупівлях

Під час закупівель і замовник, і учасник підписують документи в електронній системі закупівель. Це можливо зробити виключно за допомогою електронного ключа. Які ключі можна застосовувати та які вимоги до них в електронній системі закупівель розглянемо у статті
4672

Екологічні характеристики предмета закупівлі

У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
1179

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
4182

Вимога про усунення невідповідностей протягом 24 годин

Після розкриття тендерних пропозицій замовник може виявити в них недоліки та помилки. Закон № 922 з урахуванням Особливостей дозволив учаснику їх виправляти, завдяки так званому «механізму-24», тобто відвів учаснику рівно 24 години на усунення невідповідностей. Що це за невідповідності? У які строки потрібно повідомити учасника про недоліки? Як діяти замовнику в разі невиправлення або несвоєчасного виправлення таких помилок? Відповіді на головні запитання — у статті
18004