Запит про надання роз’ясень щодо спрощеної закупівлі надійшов на корпоративну пошту: відповідати чи ні
Запитання
Чи потрібно відповідати на звернення англійською мовою, яке у період уточнень спрощеної закупівлі надійшло на корпоративну пошту, але відсутнє в ЕСЗ?
Відповідь
Закон не встановлює обов’язку відповідати в такій ситуації. Отже, замовник може діяти на власний розсуд.
Нагадаємо, що ч. 8 ст. 12 Закону № 922 передбачає, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Як провести спрощену закупівлю на майданчику за 5 кроків
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Так скеровує ч. 7 ст. 14 Закону № 922.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Таким чином, обов’язок відповідати для замовника закон встановлює лише щодо звернень, отриманих від учасників через електронну систему закупівель.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.