Строк розгляду тендерних пропозицій: з якого дня обраховувати продовження

1939
UA RU

Запитання

Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За законом цей строк аргументовано можна продовжити до 20 робочих днів. З якого дня розпочинається обрахунок двадцятиденного строку? З дня ухвалення рішення або з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?

Відповідь


Частина 9 статті 29 Закону № 922 регламентує: «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною».

Строки оприлюднення інформації про закупівлю

При цьому строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (ч. 10. Ст. 29 Закону № 922).

Хоча Закон № 922 регламентує строк, протягом якого в ЕСЗ оприлюднюють повідомлення про продовження строку розгляду ТП: протягом одного дня від ухвалення такого рішення, він не встановлює, в які строки замовник має ухвалити відповідне рішення.

З цього робимо висновок, починати обрахунок слід з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

додаток

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Що має знати закупівельник-початківець, або Публічні закупівлі з нуля

Цей день настав — особа вирішила присвятити себе і свою працю публічним закупівлям і стати уповноваженою особою, оскільки відповідає вимогам статті 11 Закону № 922 (має вищу економічну або юридичну освіту, її призначення не створює конфлікту інтересів тощо). Однак, оскільки цей вид діяльності для УО — новий, пропонуємо цю статтю, щоб звернути увагу на наріжні камені у сфері державних закупівель
7092

Міжнародні закупівлі за грантові кошти

Міжнародні закупівлі за грантові кошти стали важливим аспектом реалізації проектів, що фінансуються як міжнародними організаціями, так і державами
729

Закупівлі без використання електронної системи

У статті — вартісні межі та умови для закупівлі без застосування електронної системи в умовах воєнного стану. Також допоможемо розібратися, яку інформацію оприлюднювати та коли
31042

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозиції постачальника замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
139832