Строк розгляду тендерних пропозицій: з якого дня обраховувати продовження

1977
UA RU

Запитання

Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За законом цей строк аргументовано можна продовжити до 20 робочих днів. З якого дня розпочинається обрахунок двадцятиденного строку? З дня ухвалення рішення або з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?

Відповідь


Частина 9 статті 29 Закону № 922 регламентує: «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною».

Строки оприлюднення інформації про закупівлю

При цьому строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (ч. 10. Ст. 29 Закону № 922).

Хоча Закон № 922 регламентує строк, протягом якого в ЕСЗ оприлюднюють повідомлення про продовження строку розгляду ТП: протягом одного дня від ухвалення такого рішення, він не встановлює, в які строки замовник має ухвалити відповідне рішення.

З цього робимо висновок, починати обрахунок слід з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Стаття 631 ЦК: у договорі про закупівлю та у додаткових угодах

Замовники часто звертають увагу на положення частини 3 статті 631 ЦК, коли укладають договори про закупівлі. Проконсультуємо, коли можна застосувати цю норму у період воєнного стану, а коли — ні. Пояснимо ризики
61370

Враховуємо вимоги локалізації закупівлі

Локалізація в публічних закупівлях в умовах війни набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті — про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
14198

Службова записка на закупівлю

У статті розглянемо, у яких випадках складають службову записку на закупівлю. А також надамо зразок такого документа
41509