Посилання на конкретну торгівельну марку або виробника у спрощених закупівлях
Запитання
Чи можна замовнику спрощеної закупівлі посилатися на конкретну торговельну марку або виробника? Якщо так, то на які постанови або роз'яснення це підтверджують?
Відповідь
Так, має.
Це випливає з положення частини 4 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі».
«…У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Як встановлювати вимоги до учасників у спрощеній закупівлі
Тобто законодавець для спрощеної закупівлі встановлює право, а не обов’язок зазначати у вимогах біля посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника фразу «або еквівалент».
Про це говорить Мінекономіки в листі від 05 травня 2020 року № 3304-04/28729-06
«Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.