Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві
Зокрема, неефективно витрачались кошти на підготовку спеціалістів робітничих професій для столиці. Випускники, на навчання яких впродовж 3,5 років скеровано близько 300 млн грн, в подальшому у Києві так і не працевлаштувались або працюють не за спеціальністю.
Значна частина витрат зі столичного бюджету пішла на будівництво чи реконструкцію закладів освіти, які по факту до цього часу так і не з`явилися (або – так і не дочекалися своєї реконструкції).
Так, 37 млн грн витрачено на розробку проєктної документації, яка теоретично готувалася для будівництва та реконструкції 15 закладів освіти. Фактично роботи так і не розпочалися. Більше того – після внесення у 2022-2023 рр. ряду законодавчих змін, ці проєктні рішення потребують корегувань, а відповідно – додаткових фінансових витрат.
При цьому, понад 81 млн грн було скеровано на зведення дитячого садку № 536 на вулиці Бахмацька, 35, будівництво якого завершилося в 2021 році. Незважаючи на існуючий гострий дефіцит садочків в густонаселених районах Києва та на багаторічну чергу до них, згаданий дошкільний заклад 2 роки не вводився в експлуатацію.
Також майже 3 млн грн було витрачено на охорону та утримання будівель, які не використовуються в освітньому процесі й взагалі – не придатні до експлуатації.
Натомість не було вжито достатніх заходів, які б дозволили збільшити доходи навчальних закладів від оренди майна, що вилилося у недоотримання понад 6 млн грн.
За результатами аудиту надано рекомендацій та пропозиції для виправлення виявлених недоліків. Про результати контрольного заходу також поінформовано правоохоронні органи.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ