Аудит столичної освіти виявив понад 400 млн гривень неефективних витрат бюджетних коштів

Під час аудиту Департаменту освіти і науки КМДА виявлено багаторічні численні порушення з боку столичних посадовців.

Аудит столичної освіти виявив понад 400 млн гривень неефективних витрат бюджетних коштів

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Зокрема, неефективно витрачались кошти на підготовку спеціалістів робітничих професій для столиці. Випускники, на навчання яких впродовж 3,5 років скеровано близько 300 млн грн, в подальшому у Києві так і не працевлаштувались або працюють не за спеціальністю.

Значна частина витрат зі столичного бюджету пішла на будівництво чи реконструкцію закладів освіти, які по факту до цього часу так і не з`явилися (або – так і не дочекалися своєї реконструкції).

Так, 37 млн грн витрачено на розробку проєктної документації, яка теоретично готувалася для будівництва та реконструкції 15 закладів освіти. Фактично роботи так і не розпочалися. Більше того – після внесення у 2022-2023 рр. ряду законодавчих змін, ці проєктні рішення потребують корегувань, а відповідно – додаткових фінансових витрат.

При цьому, понад 81 млн грн було скеровано на зведення дитячого садку № 536 на вулиці Бахмацька, 35, будівництво якого завершилося в 2021 році. Незважаючи на існуючий гострий дефіцит садочків в густонаселених районах Києва та на багаторічну чергу до них, згаданий дошкільний заклад 2 роки не вводився в експлуатацію.

Також майже 3 млн грн було витрачено на охорону та утримання будівель, які не використовуються в освітньому процесі й взагалі – не придатні до експлуатації.

Натомість не було вжито достатніх заходів, які б дозволили збільшити доходи навчальних закладів від оренди майна, що вилилося у недоотримання понад 6 млн грн.

За результатами аудиту надано рекомендацій та пропозиції для виправлення виявлених недоліків. Про результати контрольного заходу також поінформовано правоохоронні органи.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15852

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44230

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7752

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5736

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді