Аудит столичної освіти виявив понад 400 млн гривень неефективних витрат бюджетних коштів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Під час аудиту Департаменту освіти і науки КМДА виявлено багаторічні численні порушення з боку столичних посадовців.

Аудит столичної освіти виявив понад 400 млн гривень неефективних витрат бюджетних коштів

Чи сумувати вартість авторського та технічного нагляду

Зокрема, неефективно витрачались кошти на підготовку спеціалістів робітничих професій для столиці. Випускники, на навчання яких впродовж 3,5 років скеровано близько 300 млн грн, в подальшому у Києві так і не працевлаштувались або працюють не за спеціальністю.

Значна частина витрат зі столичного бюджету пішла на будівництво чи реконструкцію закладів освіти, які по факту до цього часу так і не з`явилися (або – так і не дочекалися своєї реконструкції).

Так, 37 млн грн витрачено на розробку проєктної документації, яка теоретично готувалася для будівництва та реконструкції 15 закладів освіти. Фактично роботи так і не розпочалися. Більше того – після внесення у 2022-2023 рр. ряду законодавчих змін, ці проєктні рішення потребують корегувань, а відповідно – додаткових фінансових витрат.

При цьому, понад 81 млн грн було скеровано на зведення дитячого садку № 536 на вулиці Бахмацька, 35, будівництво якого завершилося в 2021 році. Незважаючи на існуючий гострий дефіцит садочків в густонаселених районах Києва та на багаторічну чергу до них, згаданий дошкільний заклад 2 роки не вводився в експлуатацію.

Також майже 3 млн грн було витрачено на охорону та утримання будівель, які не використовуються в освітньому процесі й взагалі – не придатні до експлуатації.

Натомість не було вжито достатніх заходів, які б дозволили збільшити доходи навчальних закладів від оренди майна, що вилилося у недоотримання понад 6 млн грн.

За результатами аудиту надано рекомендацій та пропозиції для виправлення виявлених недоліків. Про результати контрольного заходу також поінформовано правоохоронні органи.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
8511

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
51190

Індикатори ризиків публічних закупівель 2025

У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році
7772

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді