Незаконні виплати зарплат, недостовірні дані для електронної системи, багаторазова переплата за оренду обладнання та багато іншого виявили фахівці Держаудитслужби під час перевірки районної лікарні на Житомирщині.

Нові пільги з оподаткування у закупівлях ліків та медвиробів
Аудитори Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області під час перевірки КНП «Коростенська центральна районна лікарня» встановили, що:
- керівництво подавало до електронної системи охорони здоров’я недостовірну інформацію. Лікарня, як субпідрядник, на замовлення приватної структури проводила інвазивні процедури та хірургічні втручання. Однак послуги оплачував не замовник послуг, а Національна служба здоров’я України. У результаті лікарня безпідставно отримала від держави понад 1,9 млн грн;
- КНП «Коростенська центральна районна лікарня» було укладено договір оренди медичного обладнання, де сума сплаченої орендної плати перевищила вартість самого обладнання. Йдеться про понад 1,5 млн грн непродуктивних витрат;
- також аудиторами було виявлено порушення в оплаті праці персоналу та протиправне залучення лікарів та молодшого медперсоналу за цивільно-правовими договорами;
- близько 1 млн грн було незаконно виплачено доплат до мінімальної заробітної плати деяким працівникам лікарні. Разом з тим лікарі та молодший медперсонал залучалися керівництвом для надання медичної допомоги пацієнтам у форматі цивільно-правових договорів. Через це лікарня витратила додатково ще 2,1 млн грн.
Після проведених заходів ДФК виявлені порушення частково відшкодовані об’єктом контролю. Йдеться про ті з них, які призвели до втрат на суму 0,14 млн грн. Про факти виявлених порушень поінформовано Коростенську окружну прокуратуру та слідче відділення Коростенського РУ ГУНП та УСБУ в Житомирській області.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті