БЕБ у Закарпатській області проаналізувало тендер на виконання будівельних робіт, оголошений одним з комунальних підприємств міської ради. Відповідно до тендеру планувалося витратити бюджетні кошти на капітальний ремонт приміщень лікарні.
        
        
            
 «Замовник → підрядник → субпідрядник»: правове регулювання 
Дослідивши закупівлю, аналітики з’ясували, що переможець конкурсу склав проєктно-кошторисну документацію з необґрунтовано завищеною вартістю будівельних матеріалів. Зокрема постачальник послуг завищив їх вартість більше ніж на 30 % у порівнянні з ринковими цінами. 
Аналітики ТУ БЕБ у Закарпатській області надіслали замовнику рекомендаційний лист з пропозицією переглянути доцільність укладання договору на раніше визначених умовах та запропонували припинити його дію. 
За рекомендацією БЕБ комунальне підприємство міської ради розірвало договір підряду. Таким чином аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області упередили розтрату та неефективне використання 5,7 млн грн бюджетних коштів.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
            
         
        
            
                            
                    
                    В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                    
                
                                            
                    
                    Завдяки сервісу «Перевірка контрагента» ви зможете впевненіше проводити закупівлі та укладати договори, адже безплатно отримаєте в сервісі повне досьє, актуальне на момент запиту
                    
                
                                            
                    
                    Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
                    
                
                                            
                    
                    Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
                    
                
                                            
                    
                    Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав