АМКУ прийняв Порядок ведення і доступу до Держреєстру змов на торгах

23 листопада АМКУ прийняв розпорядження «Про затвердження Порядку ведення і доступу до Державного реєстру суб’єктів господарювання, притягнутих до відповідальності за вчинення порушення, яке передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів».

АМКУ прийняв Порядок ведення і доступу до Держреєстру змов на торгах

Чорний список Антимонопольного комітету

Створення та ведення цього реєстру передбачено Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства про захист економічної конкуренції та діяльності Антимонопольного комітету України».

Порядком ведення і доступу до Реєстру визначено:

  • обсяг відомостей, які публікуються у Реєстрі;
  • процедуру ведення Реєстру, зокрема, порядок та строки наповнення, оновлення інформації;
  • процедуру оприлюднення інформації в Реєстрі;
  • процедуру вилучення інформації з Реєстру;
  • процедуру доступу до Реєстру, у тому числі, отримання витягів з нього.

Відомості до цього Реєстру вносяться на підставі рішень органів Комітету про притягнення до відповідальності за вчинення порушення, передбаченого п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.

АМКУ зазначає, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Таким чином, Порядок визначає процедуру ведення, оприлюднення і доступу до Реєстру, який є необхідним для цілей Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідне розпорядження Комітету у встановленому законодавством порядку буде направлено на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15851

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7752

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5734

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді