БЕБ упередило розтрату 31 млн гривень держкоштів на ремонті мосту

БЕБ у Закарпатській області встановило, що один із органів місцевого самоврядування оголосив проведення відкритого тендеру на виконання капітального ремонту мосту. З місцевого бюджету на ці будівельні роботи планували витратити 31,2 млн грн.

Капітальний ремонт

Проєктно-кошторисна документація: код ДК

Співробітники БЕБ дослідили предмет закупівлі та з’ясували, що проєктно-кошторисна документація неодноразово коригувалась, а вартість робіт збільшувалася. При цьому документального підтвердження необхідності капітального ремонту, згідно з вимогами нормативних документів, не було.

Пішохідний міст не було визнано непридатним чи аварійним, він відкритий для руху і виконує свої функції, має огородження та освітлення. Окрім того, в проєктно-кошторисній документації були передбачені дороговартісні роботи, що безпосередньо не стосуються капітального ремонту опорних конструкцій мосту.

За встановленими фактами аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області рекомендували розпоряднику місцевих коштів переглянути потребу капітального ремонту мосту та вжити заходів щодо усунення передумов неефективних витрат бюджету громади. Розглянувши рекомендацію, орган місцевого самоврядування відмовився від проведення ремонтних робіт.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15856

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44231

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5736

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6557

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9147

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді