БЕБ упередило розтрату 31 млн гривень держкоштів на ремонті мосту

БЕБ у Закарпатській області встановило, що один із органів місцевого самоврядування оголосив проведення відкритого тендеру на виконання капітального ремонту мосту. З місцевого бюджету на ці будівельні роботи планували витратити 31,2 млн грн.

Капітальний ремонт

Проєктно-кошторисна документація: код ДК

Співробітники БЕБ дослідили предмет закупівлі та з’ясували, що проєктно-кошторисна документація неодноразово коригувалась, а вартість робіт збільшувалася. При цьому документального підтвердження необхідності капітального ремонту, згідно з вимогами нормативних документів, не було.

Пішохідний міст не було визнано непридатним чи аварійним, він відкритий для руху і виконує свої функції, має огородження та освітлення. Окрім того, в проєктно-кошторисній документації були передбачені дороговартісні роботи, що безпосередньо не стосуються капітального ремонту опорних конструкцій мосту.

За встановленими фактами аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області рекомендували розпоряднику місцевих коштів переглянути потребу капітального ремонту мосту та вжити заходів щодо усунення передумов неефективних витрат бюджету громади. Розглянувши рекомендацію, орган місцевого самоврядування відмовився від проведення ремонтних робіт.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
4177

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
5445

Відповідальність у сфері публічних закупівель

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
40728

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8813

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді