БЕБ упередило незаконну держзакупівлю послуг капітального ремонту на понад 17 млн грн

Аналітики Бюро економічної безпеки України виявили ризикову операцію з закупівлі послуг капітального ремонту за державні кошти.

Одна із селищних рад Дніпропетровської області уклала договір з підприємством, яке раніше притягувалося до відповідальності за вчинення антиконкурентних дій та вплив на результати тендерів. Участь такого підприємства в процедурі публічних закупівель заборонена законодавством.

Встановлено, що селищна рада провела тендер на здійснення капітального ремонту приміщень лікарні. Вартість робіт становила 17,4 млн грн. Переможцем оголошеної закупівлі стало згадане підприємство.

З метою упередження розтрати бюджетних грошей, аналітики Бюро направили рекомендаційний лист до розпорядника державних коштів. За результатами розгляду рекомендацій БЕБ, селищна рада прийняла рішення про відхилення відповідної процедури та розірвала укладений договір про надання будівельних послуг. 

Довідково

Відповідно до п. 4 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є факт притягнення суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5730

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді