Які зміни внесли в закон стосовно уповноваженої особи

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Які зміни внесли в закон стосовно уповноваженої особи

Зразки документів для вас:
НОВЕ! Положення про уповноважену особуСкачати зі змінами від 26.06.2021


Змінами законодавець відкоригував неточність, яку містив пункт 1 частини 1 статті 11 Закону № 922 щодо третього способу призначення уповноваженої особи.

Тепер ця норма передбачає, що відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яку визначає або призначає замовник, зокрема, шляхом укладення трудового договору (контракту) згідно із законодавством. Раніше йшлося про трудову угоду замовника із уповноваженою особою.

✍ Як пройти тестування уповноважених осіб

Залишилося в минулому запитання, що турбувало багатьох: чи може уповноважена особа відповідати за закупівлі, очікувана вартість яких не перевищує 50 тисяч. Тепер відповідь на нього безпосередньо у Законі № 922. Уповноважена особа може бути відповідальною за організацію та проведення закупівель, які замовники здійснюють відповідно до частини 3 статті 3 Закону № 922. Отже, будь-який замовник тепер може скористатися своїм правом і розпорядчим рішенням (наказом) покласти відповідальність за такі закупівлі на уповноважену особу.

В уповноважених осіб тепер є новий обов’язок: оприлюднювати в ЕСЗ звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку проведення закупівель відповідно до частини 7 статті 3 цього Закону. Тож ті замовники, які раніше не встановили такого обов’яку для своїх УО, моють це зробити у Положенні про УО замовника з огляду на вимогу пункту 3-1 частини 1 статті 11 Закону № 922.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

додаток

image90

Статті за темою

Усі статті за темою

Стаття 631 ЦК: у договорі про закупівлю та у додаткових угодах

Замовники часто звертають увагу на положення частини 3 статті 631 ЦК, коли укладають договори про закупівлі. Проконсультуємо, коли можна застосувати цю норму у період воєнного стану, а коли — ні. Пояснимо ризики
61275

Враховуємо вимоги локалізації закупівлі

Локалізація в публічних закупівлях в умовах війни набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті — про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
14136

Службова записка на закупівлю

У статті розглянемо, у яких випадках складають службову записку на закупівлю. А також надамо зразок такого документа
41369

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді