АМКУ звернувся до авторів Проєкту Закону щодо вдосконалення діяльності Антимонопольного комітету (реєстраційний № 5431 від 27.04.2021) з проханням розглянути для подальшого внесення на розгляд парламенту підготовлені Комітетом пропозиції.
Як скасувати рішення про відміну на вимогу АМКУ
Отже запропоновані Комітетом пропозиції є такими:
- пропонується виключити з тексту законопроєкту положення, що наділяють АМКУ повноваженнями щодо проведення за рішенням суду перевірок у місцях проживання та інших володіннях фізосіб;
- пропонується виключити удосконалені положення щодо викликів для надання пояснень та відповідальності за неявку на виклик для надання пояснень;
- запропоновано чітко визначити час, протягом якого дозволяється здійснювати перевірки. Також пропонується заборонити проведення перевірок у нічний час (22.00-до 6.00);
- запропоновано вдосконалити норми щодо контролю за концентраціями, доповнено положеннями щодо ненадання дозволів на узгоджені дії, у разі якщо до заявника застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи;
- доопрацьовано норми щодо солідарної відповідальності, солідарного понесення субсидіарної відповідальності щодо сплати накладеного органами Комітету штрафу;
- запропоновано вдосконалити порядок проведення перевірок.
За матеріалами АМКУ
Зразки документів для вас:
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Завдяки сервісу «Перевірка контрагента» ви зможете впевненіше проводити закупівлі та укладати договори, адже безплатно отримаєте в сервісі повне досьє, актуальне на момент запиту
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?