Вдосконалення діяльності АМКУ: Комітет оприлюднив пропозиції до законопроєкту № 5431

АМКУ звернувся до авторів Проєкту Закону щодо вдосконалення діяльності Антимонопольного комітету (реєстраційний № 5431 від 27.04.2021) з проханням розглянути для подальшого внесення на розгляд парламенту підготовлені Комітетом пропозиції.

Як скасувати рішення про відміну на вимогу АМКУ

Вдосконалення діяльності АМКУ: Комітет оприлюднив пропозиції до законопроєкту № 5431

Отже запропоновані Комітетом пропозиції є такими:

  • пропонується виключити з тексту законопроєкту положення, що наділяють АМКУ повноваженнями щодо проведення за рішенням суду перевірок у місцях проживання та інших володіннях фізосіб;
  • пропонується виключити удосконалені положення щодо викликів для надання пояснень та відповідальності за неявку на виклик для надання пояснень;
  • запропоновано чітко визначити час, протягом якого дозволяється здійснювати перевірки. Також пропонується заборонити проведення перевірок у нічний час (22.00-до 6.00);
  • запропоновано вдосконалити норми щодо контролю за концентраціями, доповнено положеннями щодо ненадання дозволів на узгоджені дії, у разі якщо до заявника застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи;
  • доопрацьовано норми щодо солідарної відповідальності, солідарного понесення субсидіарної відповідальності щодо сплати накладеного органами Комітету штрафу;
  • запропоновано вдосконалити порядок проведення перевірок.

За матеріалами АМКУ

Зразки документів для вас:
НОВЕ! Положення про уповноважену особуСкачати зі змінами від 26.06.2021

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
4123

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
5426

Відповідальність у сфері публічних закупівель

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
40640

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8810

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4838

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді