На сайті DOZORRO з’явився новий функціонал, що дає змогу дослідити скарги, які учасники публічних закупівель подають до Антимонопольного комітету України. Він доступний у публічному модулі аналітики BI Prozorro - додаток 12.1 Аналіз закупівель (всі роки) у листі «Аналіз скарг».
А Ви правильно проводите закупівлі на суми, менші порогових?
![Аналіз закупівельних скарг, поданих до АМКУ: новий функціонал у Prozorro Аналіз закупівельних скарг, поданих до АМКУ: новий функціонал у Prozorro](/images/news/2020/prozorro.png)
Загалом новий функціонал дає змогу виявляти системні проблеми, що потребують вирішення. Також може відіграти важливу роль для вирішення суперечностей між замовниками і учасниками, підтримання рівних правил гри і збільшення кількості учасників торгів, говорять розробники.
Водночас аналіз скарг і прийнятих щодо них рішень дає учасникам торгів змогу ознайомитися з кращими практиками формування тендерної документації та посилити свою позицію під час розгляду скарг у Комітеті.
Отже, новий лист «Аналіз скарг» складається з кількох компонентів: панелі індикаторів, діаграм та таблиць. Це:
- індикатори за скаргами (кількість скарг, кількість виконаних рішень АМКУ, кількість лотів зі скаргою та їх відсоток, очікувана вартість лотів зі скаргою, кількість скаржників, кількість організаторів зі скаргою тощо);
- діаграми «Рейтинги», «Розподіл», «Динаміка за роками», «Динаміка показників»;
- таблиця “Скарги”;
- додаткові елементи відбору.
За матеріалами АМКУ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
У головному в липні знайдете рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться у щоденній роботі. Цього місяця зверніть увагу на складові договірної ціни в ТП та умови збільшення ціни в договорах
Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю— питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
В яких випадках з урахуванням Особливостей та в які строки потрібно оприлюднювати договір про закупівлю – пояснюємо у статті
За останні два роки закупівлі в електронному каталозі зазнали суттєвих змін. Розглянемо, які умови та особливості використання електронного каталогу у 2024 році. А також — як він працює та в чому його переваги для замовника