Уряд врегулював закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Із 24 лютого в Україні діє правовий режим воєнного стану. Відтак Уряд з огляду на свої повноваження у сфері оборонних закупівель запроваджує нові правила для закупівель в умовах воєнного стану.

Державні замовники у сфері оборони в умовах воєнного стану для оборонних закупівель:

  • не застосовують процедури закупівель та спрощені закупівлі, які передбачають Закони України «Про публічні закупівлі» та «Про оборонні закупівлі»;
  • власним рішенням визначають переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони України;
  • дотримують принципів оборонних закупівель.

Замовники в умовах воєнного стану для публічних закупівель товарів, робіт і послуг:

  • не застосовують процедури закупівель та спрощені закупівля, визначені Законом України «Про публічні закупівлі»;
  • рішенням органу управління державним майном суб’єкта господарювання державного сектору економіки визначають переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг;
  • дотримують принципів публічних закупівель;
  • оприлюднюють укладений договір в ЕСЗ протягом п’яти робочих днів після його підписання. Цей строк можна подовжити лише на час, коли ЕСЗ не належно функціонуватиме і це підтверджує її адміністратор;
  • зважають, що договір, не оприлюднений в ЕСЗ у встановлений строк, є нікчемним.

Джерело: постанова КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Онлайн-підтримка для VIP-передплатників системи «Експертус Держзакупівлі»

Кожен передплатник VIP-версії Система «Експертус Держзакупівлі» може розраховувати на щоденну підтримку експертів, які готові допомогти вирішити робочу проблему. Не лишайтеся із робочими проблемами наодинці
700

Додаткова потреба у закупівлі

Протягом року у замовника може виникнути додаткова потреба у закупівлі. Дізнайтеся, як не помилитися із видом закупівлі та яку потребу вважати додатковою у 2025 році
20718

Внесення змін до проектної документації

Замовник отримав розроблену проектну документацію, але кошти на її реалізацію було виділено невчасно. Коли можна було почати будівництво виникла необхідність внести зміни до проекту. Втім, договір на розробку проектної документації було укладено за результатами тендеру. Як діяти?
41096

Канцтовари: обираємо код ДК для закупівлі

Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
6164

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді