Державні замовники у сфері оборони в умовах воєнного стану для оборонних закупівель:
- не застосовують процедури закупівель та спрощені закупівлі, які передбачають Закони України «Про публічні закупівлі» та «Про оборонні закупівлі»;
- власним рішенням визначають переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони України;
- дотримують принципів оборонних закупівель.
Замовники в умовах воєнного стану для публічних закупівель товарів, робіт і послуг:
- не застосовують процедури закупівель та спрощені закупівля, визначені Законом України «Про публічні закупівлі»;
- рішенням органу управління державним майном суб’єкта господарювання державного сектору економіки визначають переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг;
- дотримують принципів публічних закупівель;
- оприлюднюють укладений договір в ЕСЗ протягом п’яти робочих днів після його підписання. Цей строк можна подовжити лише на час, коли ЕСЗ не належно функціонуватиме і це підтверджує її адміністратор;
- зважають, що договір, не оприлюднений в ЕСЗ у встановлений строк, є нікчемним.
Джерело: постанова КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169