У ВРУ зареєстрували Законопроєкт «Про внесення змін до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за недотримання вимог ступеня локалізації виробництва у сфері публічних закупівель» від 25.08.2025 № 13688 (далі — Законопроєкт № 13688)

Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику
Мета Законопроєкту № 13688 — запровадження адміністративної відповідальності посадових осіб замовників та учасників закупівель за недотримання вимог щодо локалізації у сфері публічних закупівель.
Законопроект № 13688 передбачає внесення змін, якими, зокрема, пропонується передбачити встановлення відповідальності за не встановлення у тендерній документації вимог відповідно до законодавства щодо ступеня локалізації виробництва, також за придбання товарів без врахування встановлених законодавством вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
КпАП встановлює чіткі строки, протягом яких уповноважена особа може бути притягнута до відповідальності. Зорієнтуємо, в який найкоротший строк можуть притягнути до адмінвідповідальності та як розраховувати строки
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Дізнайтеся, за які правопорушення на уповноважену особу може чекати відповідальність