Замовник об’єктивно не міг передбачити, що після проведення закупівлі у нього ще залишаться кошти. Як закуповувати на зекономлені кошти, щоб не порушити умов закону?
Якщо знехтуєте розважливим написанням проекту договору про закупівлю, пожалкуєте. Адже проект договору про закупівлю — це не просто частина тендерної документації. Без обдуманного складання проекту можна втратити частину учасників й мати труднощі з внесенням змін до договору. Що прописати в проекті договору, щоб уникнути зайвих витрат, претензій та штрафних санкцій?
Сейчас закупщику недостаточно знать, что такое антиконкурентные согласованные действия субъектов хозяйствования. Необходимо четко понимать, какой алгоритм действий в случае их обнаружения? Что делать, когда в закупке принимают участие недобросовестные участники? О рисках и трудности, связанные с антиконкурентными согласованными действиями узнайте от эксперта.
Закупівля телекомунікаційних послуг має свої особливості. Наразі замовникам слід ще й враховувати зміни, що відбулися у червні 2021 в законодавстві про публічні закупівлі. Тож закцентуємо на специфіці даної сфери, щоб полегшити роботу закупівельників
Закупка телекоммуникационных услуг имеет свои особенности. Сейчас заказчикам следует учитывать еще и изменения, произошедшие в июне 2021 в законодательстве о публичных закупках. Поэтому акцентируем на специфике данной сферы, чтобы облегчить работу закупщиков
Спрощена закупівля відрізняється від процедур закупівель, зокрема підставами та процедурою відхилення пропозицій учасників. Крім того, останні зміни в Законі про публічні закупівлі дещо оновили й підстав відхилення. Коли замовник може відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі, та які можливі правові наслідки такого відхилення для замовника, роз’яснює наш експерт.
В июне 2021 были внесены очередные изменения в Закон Украины «О публичных закупках». Изменения в Законе — это всегда изменения в работе заказчиков, ведь штрафы за ошибки никто не отменял. На что именно влияют последние изменения в Закон Украины «О публичных закупках» — в обзоре нашего эксперта.
Аномально низька ціна (АНЦ) в закупівлях — це й «дзвіночок» для закупівельника про потенційно недобросовісного учасника, й можливість укласти договір про закупівлю на вигідних умовах. Головне дотримати вимог законодавства, бути уважним, перевіряючи обґрунтування. Тож, як трактує аномально низьку ціну Закон, які вимоги до її пояснення та на що звертати увагу замовникам?
Аномально низкая цена (АНЦ) в закупках — это и «колокольчик» для закупщика о потенциально недобросовестном участнике, и возможность заключить договор о закупке на выгодных условиях. Главное — соблюдать требования законодательства, быть внимательным при проверке обоснования. Так как же трактует аномально низкую цену Закон, какие требования к ее объяснению и на что обращать внимание заказчикам?
В процесі здійснення закупівельної діяльності замовники часто стикаються зі звинуваченнями у встановленні дискримінаційних вимог в тендерній документації, що тягнуть за собою звернення до органу оскарження та суду, тривалі розгляди поданих скарг, часові та економічні втрати. З’ясуймо, яким чином можна мінімізувати вказані ризики під час встановлення такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і проаналізуємо судову практику.
Как и когда устанавливать квалификационный критерий о наличии работников, чтобы не нарваться на обжалование? Ключевые аспекты для заказчика разъясняет эксперт.
Як і коли встановлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників, щоб не наразитися на оскарження? Ключові аспекти для замовника роз'яснює експерт.
До комунального підприємства надійшов запит. Запитувач просить надати інформацію про проведену тендерну процедуру та її переможця, а також — про оплату за укладеним договором. Чи можуть працівники підприємства йому відмовити, адже ця інформація є у відкритому доступі в електронній системі закупівель?
Секретар тендерного комітету йде у відпустку. Інформацію про процедури закупівель оприлюднюватиме інший член комітету. Чи повинен він мати електронний цифровий підпис? Чи відображати інформацію про нього та його електронний цифровий підпис в кабінеті замовника?
Комунальні підприємства часто вагаються — замовники вони чи ні. Їхній статут передбачає діяльність, спрямовану на прибуток. Проте їхні послуги, приміром комунальні, напряму покликані задовольнити потреби громади. Як визначити, чи є тут комерційна складова? І чи поширюється закупівельне законодавство на такі підприємства?