Грантова програма для креативних індустрій

6 вересня 2022 року Міністерство культури та інформаційної політики України разом з програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» презентували грантову програму для креативних індустрій.

6 вересня Міністерство культури та інформаційної політики України разом з програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» презентували грантову програму, якою можуть скористатися представники креативних індустрій. Адже у креативних індустріях є великий потенціал до економічного відновлення під час та після війни.

«Під час зустрічей з колегами за кордоном ми часто чуємо, що українська креативність та стійкість вражає світ. Ми також спостерігаємо попит на український креативний продукт — світ відкриває для себе Україну в культурному, мистецькому, творчому аспектах. Але наші основні виклики — стійкість організацій та відтік талантів — мусимо долати вже зараз, не чекаючи на перемогу. Де є можливість, реалокувати креативний бізнес, змінювати формати роботи. Ми вдячні нашим міжнародним партнерам, які вже підтримують малий та середній бізнес, і, зокрема, креативні індустрії», — зазначила заступник Міністра культури та інформаційної політики України Галина Григоренко.

Під час заходу програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» представила грантові можливості для підтримки безперервності та відновлення бізнесу у сфері креативних індустрій.

Програма підтримує бізнеси з ІТ, моди, виробництва меблів, текстилю, іграшок, крафтової продукції, фільмів та аудіовізуальних матеріалів. Грантоотримувачі можуть отримати кошти на релокацію та перезапуск бізнесу, закупівлю обладнання, розробку продукту та інновацій, відновлення ланцюгів постачання, маркетинг, торгові місії, покращення бізнес-процесів, цифровізацію, підготовку персоналу й інші напрями витрат.

Все про грантові можливості у презентації.

Крім того, Міністерство культури та інформаційної політики України презентувало результати дослідження про стан креативних індустрій під час війни.

У події взяли участь близько 70 представників креативних бізнесів.

Джерело: офіційний сайт КМУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Предмет закупівлі: порядок визначення

Щоб успішно провести закупівлю, замовнику насамперед потрібно точно визначити предмет закупівлі. Адже від цього залежить і вибір виду закупівлі, і якість закупленого, і уникнення поділу предмета закупівлі, а відповідно — і проблем. Що має знати закупівельник про порядок визначення предмета закупівлі? Як правильно визначити предмет закупівлі, щоб не наразитися на покарання, роз’яснює експерт
27630

Закупівля комп’ютерної техніки у 2024 році

Якщо у 2024 запланували закупівлю комп’ютерної техніки, вам необхідно врахувати чимало важливих аспектів. Розкажемо, як правильно визначити потребу, встановити очікувану вартість та що вимагати від учасників
6051

Перелік робіт з поточного та капітального ремонту

Коли плануєте ремонт будівлі, буває важко визначитися належить предмет закупівлі до поточного чи капітального ремонту. Пропонуємо ознайомитися з переліком таких робіт, щоб обрати правильно код ДК
198

Ремонт автомобіля: визначаємо код ДК

На балансі багатьох замовників для виконання обов’язків є автомобіль – основний засіб, що час від часу потребує технічного обслуговування та ремонту. Часом замовникам важко визначити, за яким кодом ДК потрібно оголосити закупівлю. Розглянемо види поточного ремонту автомобіля та як визначати код ДК для них. Ця стаття стане у нагоді всім замовникам, що утримують автомобілі
9910

Закупівля вогнегасників та їх технічного обслуговування: обираємо код ДК

Щоб дотриматись вимог протипожежної безпеки, замовникам доводиться, зокрема закуповувати первинні засоби пожежогасіння. У консультації з’ясуємо, як обрати відповідний код ДК для закупівлі вогнегасників та їх технічного обслуговування
2834

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді