Які коди використовувати в багатолотовій закупівлі

686
Автор
керівник консультаційної групи Експертус Держзакупівлі

Запитання

Як організувати багатолотову закупівлю і визначити, які коди в такій закупівлі може використовувати замовник?

Відповідь

Перш ніж відповісти щодо кодів в багатолотовій закупівлі, пригадаємо терміни, які в Особливостях вживаються у значенні, наведеному, зокрема, в Законі № 922 (п. 2 Особливостей).

Згідно з термінологією частини 1 статті 1 Закону:

  • предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі замовник визначає у порядку, встановленому уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника (п. 22);
  • частина предмета закупівлі (лот) — визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (п. 39).

Предмет закупівлі замовник визначає відповідно до вимог Закону № 922 та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708).

Так, замовник визначає предмет закупівлі:

Тобто предмет закупівлі для робіт визначають за об’єктами будівництва, для поточного ремонту — за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, для товарів — за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника; для послуг — за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.

service_slovnik.gif

Перевірте, чи правильно обрали CPV код для свого предмета закупівлі. Скористайтеся автоматизованим пошуком в системі Експертус Держзакупівлі

Скористатися пошуком

З огляду на ці законодавчі положення замовник визначає лоти в багатолотовій закупівлі. Тож дійте за алгоритмом.

  1. Спочатку визначте вид предмета закупівлі — товар, робота, послуга.
  2. Далі, керуючись Порядком № 708, визначте предмет закупівлі.
  3. З огляду на очікувану вартість предмета закупівлі ухваліть рішення щодо виду/процедури закупівлі;
  4. Потім лише в межах визначеної процедури закупівлі*/спрощеної закупівлі** можете ухвалити рішення щодо визначення частини предмета закупівлі, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції.

*Відкриті торги.

**Закупівлі згідно з пунктом 11 Особливостей.

Оскільки лот — це частина предмета закупівлі, код для лота може відповідати:

  • коду Єдиного закупівельного словника за предметом закупівлі; або
  • в межах коду Єдиного закупівельного словника за предметом закупівлі відповідати коду з більшим ступенем деталізації.

обгрунтування очікуваної вартості

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у публічних закупівлях

Під час закупівель і замовник, і учасник підписують документи в електронній системі закупівель. Це можливо зробити виключно за допомогою електронного ключа. Які ключі можна застосовувати та які вимоги до них в електронній системі закупівель розглянемо у статті
4673

Екологічні характеристики предмета закупівлі

У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
1181

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
4182

Вимога про усунення невідповідностей протягом 24 годин

Після розкриття тендерних пропозицій замовник може виявити в них недоліки та помилки. Закон № 922 з урахуванням Особливостей дозволив учаснику їх виправляти, завдяки так званому «механізму-24», тобто відвів учаснику рівно 24 години на усунення невідповідностей. Що це за невідповідності? У які строки потрібно повідомити учасника про недоліки? Як діяти замовнику в разі невиправлення або несвоєчасного виправлення таких помилок? Відповіді на головні запитання — у статті
18004