Продукти харчування під контролем: що може спричинити позапланову перевірку Держпродспоживслужби

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Порушення умов зберігання чи реалізації харчових продуктів тепер не залишаться поза увагою — Держпродспоживслужба має право провести позапланову перевірку. Але лише за умови: споживач має подати офіційне звернення. Детально пояснюємо, коли відомство реагує на скаргу, які документи потрібно додати та як саме подати повідомлення

Продукти харчування під контролем: що може спричинити позапланову перевірку Держпродспоживслужби

Закупівля за кошти субвенції на харчування


Визначаємо предмет закупівлі по-новому
document_icon.gif
Порівняльна таблиця змін до Порядку визначення предмета закупівлі

Ознайомитися


Держпродспоживслужба зазначає, що часто отримує повідомлення або згадування в соціальних мережах, в яких споживачі інформують про порушення умов зберігання, виробництва та/або реалізації харчових продуктів.

Держпродспоживслужба нагадує, що постанова КМУ від 13.03.2022 № 303 припинила проведення в Україні планових заходів державного нагляду (контролю) на період дії воєнного стану.

Водночас, відповідно до наказу Мінагрополітики від 03.01.2023 року № 5, позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері безпечності харчових продуктів та окремих показників можуть проводитись, зокрема, на підставі офіційного звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).

Тому, якщо відома інформація про порушення у сфері безпечності харчових продуктів, її варто не лише поширювати в соціальних мережах, а й направити офіційне звернення до Держпродспоживслужби у зручний спосіб:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби за посиланням;
  • написати листа на електрону пошту econsumer — [email protected];
  • надати в паперовому вигляді на поштову адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
  • зателефонувати на «гарячу лінію» за номерами (044)-364-77-80, 050-230-04-28.

Джерело: офіційний сайт Держпродспоживслужби

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18201

Пов’язані особи в публічних закупівлях 2025

Чи легко встановити, чи пов’язані особи під час тендеру? Не поспішайте відповідати на це запитання. Для початку ознайомтеся з ознаками та прикладами пов’язаних осіб. Вивчіть значущі судові рішеннями та алгоритми дій замовника, у разі встановлення пов’язаності під час проведення закупівлі
12318

Притягнення до адмінвідповідальності: строки давності та найкоротший термін

КпАП встановлює чіткі строки, протягом яких уповноважена особа може бути притягнута до відповідальності. Зорієнтуємо, в який найкоротший строк можуть притягнути до адмінвідповідальності та як розраховувати строки
11483

Індикатори ризиків публічних закупівель 2025

У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році
9143

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді