Законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання електронних адрес» спрямований на запровадження адреси офіційної електронної пошти в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі - адреса офіційної електронної пошти в ЄДРПОУ), яка разом з офіційною електронною адресою, що функціонуватиме в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі, використовуватиметься в судах при здійсненні господарського, цивільного та адміністративного судочинства для направлення учасникам судового процесу копій рішень, ухвал, судових повісток та інших документів в електронній формі.
Як планувати закупівлі на 2022 рік
Законопроектом передбачено, що юридичні особи (у тому числі державні органи та органи місцевого самоврядування) та фізичні особи - підприємці в обов’язковому порядку упродовж шести місяців з дня набрання чинності цим законом зобов’язані подати державному реєстратору відомості про свою адресу офіційної електронної пошти в ЄДРПОУ.
Законопроектом вносяться зміни в Господарський процесуальний кодекс, Цивільний процесуальний кодекс, Кодекс адміністративного судочинства, відповідно до яких, суд може здійснювати вручення судових повісток, повідомлень, ухвал та копій рішень і виконавчих документів на адресу офіційної електронної пошти в ЄДРПОУ, врегульовується визначення моменту отримання таких відправлень.
Також передбачається, що у разі відсутності в учасника справи офіційної електронної адреси або адреси офіційної електронної пошти в ЄДРПОУ за письмовою заявою учасника справи копія ухвали, судової повістки, судового рішення може направлятися судом на адресу електронної пошти, яку учасник справи зазначив в такій заяві.
Цім законопроектом пропонується внести зміни в Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема:
- ст. 1 доповнити новим терміном «адреса офіційної електронної пошти»;
- передбачається, що адреса офіційної електронної пошти відноситься до обов’язкових відомостей, що містяться Єдиному державному реєстрі, про юридичну особу, фізичну особу-підприємця, державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, арбітражних керуючих України;
- встановити, що відсутність в заяві про державну реєстрацію відомостей про адресу офіційної електронної пошти, якщо станом на дату подачі заяви про державну реєстрацію такі відомості відсутні в Єдиному державному реєстрі, є підставою для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації.
Проект Закону зареєстровано за №3860-д.
Джерело: Верховна Рада України
На уповноважену особу може чекати штраф за неправомірні зміни до істотних умов договору про закупівлю. А хто відповідатиме за зміни, якщо додаткову угоду підписує керівник чи юрист замовника? Чи потрібен протокол про зміни до договору? Хто оприлюднює зміни до договору?
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
Завершальним етапом розробки ПКД є експертиза. Дізнайтеся, в яких випадках вона обов’язкова, а в яких – ні
Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану