Законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання електронних адрес» спрямований на запровадження адреси офіційної електронної пошти в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі - адреса офіційної електронної пошти в ЄДРПОУ), яка разом з офіційною електронною адресою, що функціонуватиме в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі, використовуватиметься в судах при здійсненні господарського, цивільного та адміністративного судочинства для направлення учасникам судового процесу копій рішень, ухвал, судових повісток та інших документів в електронній формі.
Як планувати закупівлі на 2022 рік
Законопроектом передбачено, що юридичні особи (у тому числі державні органи та органи місцевого самоврядування) та фізичні особи - підприємці в обов’язковому порядку упродовж шести місяців з дня набрання чинності цим законом зобов’язані подати державному реєстратору відомості про свою адресу офіційної електронної пошти в ЄДРПОУ.
Законопроектом вносяться зміни в Господарський процесуальний кодекс, Цивільний процесуальний кодекс, Кодекс адміністративного судочинства, відповідно до яких, суд може здійснювати вручення судових повісток, повідомлень, ухвал та копій рішень і виконавчих документів на адресу офіційної електронної пошти в ЄДРПОУ, врегульовується визначення моменту отримання таких відправлень.
Також передбачається, що у разі відсутності в учасника справи офіційної електронної адреси або адреси офіційної електронної пошти в ЄДРПОУ за письмовою заявою учасника справи копія ухвали, судової повістки, судового рішення може направлятися судом на адресу електронної пошти, яку учасник справи зазначив в такій заяві.
Цім законопроектом пропонується внести зміни в Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зокрема:
- ст. 1 доповнити новим терміном «адреса офіційної електронної пошти»;
- передбачається, що адреса офіційної електронної пошти відноситься до обов’язкових відомостей, що містяться Єдиному державному реєстрі, про юридичну особу, фізичну особу-підприємця, державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, арбітражних керуючих України;
- встановити, що відсутність в заяві про державну реєстрацію відомостей про адресу офіційної електронної пошти, якщо станом на дату подачі заяви про державну реєстрацію такі відомості відсутні в Єдиному державному реєстрі, є підставою для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації.
Проект Закону зареєстровано за №3860-д.
Джерело: Верховна Рада України
На уповноважену особу може чекати штраф за неправомірні зміни до істотних умов договору про закупівлю. А хто відповідатиме за зміни, якщо додаткову угоду підписує керівник чи юрист замовника? Чи потрібен протокол про зміни до договору? Хто оприлюднює зміни до договору?
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Замовник вичерпав суму за договором про закупівлю електроенергії, але на залишку залишилися кіловати. Із 1 жовтня замовнику потрібно укласти новий договір, щоб встигнути приєднатися до нового постачальника. Як бути із старим договором після розрахунку за вересень? Чи потрібно укладати додаткову угоду на зменшення обсягу?
Як правильно організувати закупівлю теплової енергії? За яким кодом ДК її закуповувати? Чи зобов’язаний замовник укладати саме типовий договір про закупівлю теплоенергії? Чи правомірно вносити зміни до такого договору? Ключові аспекти, які повинен знати замовник під час підготовки та підписання договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти — у статті
Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
Завершальним етапом розробки ПКД є експертиза. Дізнайтеся, в яких випадках вона обов’язкова, а в яких – ні
Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально