ВРУ прийняла у другому читанні законопроєкт 3132 про реформування Антимонопольного комітету України.
Як аудитори моніторять закупівлі, відколи запрацювала нова редакція Закону
Раніше розглядом скарг займалася спеціальна незалежна Колегія АМКУ, а сам Антимонопольний комітет не мав повноважень контролювати її.
Тепер АМКУ отримав можливість затверджувати та оприлюднювати методичні рекомендації щодо розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Це суперечить зобов’язанням України в межах Угоди про асоціацію з ЄС, а саме Глави 8 «Державні закупівлі», де зазначено про неупередженість та незалежність органу оскарження.
Кріс того, прийнятий закон змінює закупівельне законодавство без зміни його профільного закону, що є порушенням регламенту ВРУ.
За матеріалами Dozorro
Тендерну пропозицію учасника, що містить невідповідності, замовник може відхилити не лише за це, а також на іншій підставі, яку передбачає Закон. Чи можна так само не застосовувати механізму підтвердження АНЦ, якщо є інші підстави відхилити?
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби