ВРУ прийняла у другому читанні законопроєкт 3132 про реформування Антимонопольного комітету України.
Як аудитори моніторять закупівлі, відколи запрацювала нова редакція Закону
Раніше розглядом скарг займалася спеціальна незалежна Колегія АМКУ, а сам Антимонопольний комітет не мав повноважень контролювати її.
Тепер АМКУ отримав можливість затверджувати та оприлюднювати методичні рекомендації щодо розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Це суперечить зобов’язанням України в межах Угоди про асоціацію з ЄС, а саме Глави 8 «Державні закупівлі», де зазначено про неупередженість та незалежність органу оскарження.
Кріс того, прийнятий закон змінює закупівельне законодавство без зміни його профільного закону, що є порушенням регламенту ВРУ.
За матеріалами Dozorro
Тендерну пропозицію учасника, що містить невідповідності, замовник може відхилити не лише за це, а також на іншій підставі, яку передбачає Закон. Чи можна так само не застосовувати механізму підтвердження АНЦ, якщо є інші підстави відхилити?
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір