ВРУ прийняла у другому читанні законопроєкт 3132 про реформування Антимонопольного комітету України.
Як аудитори моніторять закупівлі, відколи запрацювала нова редакція Закону

Раніше розглядом скарг займалася спеціальна незалежна Колегія АМКУ, а сам Антимонопольний комітет не мав повноважень контролювати її.
Тепер АМКУ отримав можливість затверджувати та оприлюднювати методичні рекомендації щодо розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Це суперечить зобов’язанням України в межах Угоди про асоціацію з ЄС, а саме Глави 8 «Державні закупівлі», де зазначено про неупередженість та незалежність органу оскарження.
Кріс того, прийнятий закон змінює закупівельне законодавство без зміни його профільного закону, що є порушенням регламенту ВРУ.
За матеріалами Dozorro
Тендерну пропозицію учасника, що містить невідповідності, замовник може відхилити не лише за це, а також на іншій підставі, яку передбачає Закон. Чи можна так само не застосовувати механізму підтвердження АНЦ, якщо є інші підстави відхилити?
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Завдяки сервісу «Перевірка контрагента» ви зможете впевненіше проводити закупівлі та укладати договори, адже безплатно отримаєте в сервісі повне досьє, актуальне на момент запиту
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?