Під час тендеру учасник подав скаргу? Не панікуйте — дійте, як рекомендуємо
Під час тендеру на умови тендерної документації, рішення, дії чи бездіяльність замовника учасник може подати скаргу до органу оскарження — АМКУ. Для розгляду таких скарг АМКУ утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія АМКУ).
Як правильно діяти замовнику під час оскарження процедури закупівлі та розгляду скарги Колегією АМКУ?
Алгоритм для вас
Крок 1. Надаємо матеріали до розгляду скарги
Крок 2. Стежимо за діями скаржника
Крок 3. Надаємо додаткові пояснення на запит Колегії
Крок 4. Беремо участь у засіданні
Крок 5. Усуваємо порушення Повернутися до навігатора Самостійно
У чому відмінність дій зі скаргами в багатолотових закупівлях