Природні монополії в закупівлях: зміни у вимогах

Законопроект №5020 вносить зміни до процесу закупівель природних монополій, відносячи операторів систем розподілу електроенергії, газорозподільних мереж, підприємства централізованого водопостачання та транспортування до замовників, які здійснюють закупівлі через систему ProZorro.

Під час тендеру учасник подав скаргу ➤ Як діяти замовнику?

Природні монополії в закупівлях: зміни у вимогах

Водночас проектом уточнюється формулювання переліку видів діяльності в окремих сферах господарювання.

У пояснювальній записці до законопроекту пояснюється, що через невикористання системи ProZorro зазначеними суб'єктами господарювання і нерозкриття їхніх витрат неможливо встановити, наскільки обґрунтованими є витрати таких природних монополій, що враховуються в тарифах.

Автори законопроекту при цьому посилаються на досвід країн ЄС, зазначаючи, що в них до природних монополій встановлюють жорсткі вимоги щодо прозорості та підзвітності, а тарифи операторів регулюють із метою захисту споживачів від необґрунтованих витрат і стимулювання належних інвестицій в інфраструктуру.

За матеріалами Dozorro

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Робоча група уповноваженої особи

Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. УО повинна самостійно забезпечити неупередженість організаційного процесу та проведення закупівель з урахуванням інтересів замовника. Саме тому часто виникає запитання, чи може уповноважена особа створити робочу групу, адже не реально одній людині бути знавцем геть у всьому. З’ясуймо, що регламентує Закон.
4710

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді