Природні монополії в закупівлях: зміни у вимогах

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Законопроект №5020 вносить зміни до процесу закупівель природних монополій, відносячи операторів систем розподілу електроенергії, газорозподільних мереж, підприємства централізованого водопостачання та транспортування до замовників, які здійснюють закупівлі через систему ProZorro.

Під час тендеру учасник подав скаргу ➤ Як діяти замовнику?

Природні монополії в закупівлях: зміни у вимогах

Водночас проектом уточнюється формулювання переліку видів діяльності в окремих сферах господарювання.

У пояснювальній записці до законопроекту пояснюється, що через невикористання системи ProZorro зазначеними суб'єктами господарювання і нерозкриття їхніх витрат неможливо встановити, наскільки обґрунтованими є витрати таких природних монополій, що враховуються в тарифах.

Автори законопроекту при цьому посилаються на досвід країн ЄС, зазначаючи, що в них до природних монополій встановлюють жорсткі вимоги щодо прозорості та підзвітності, а тарифи операторів регулюють із метою захисту споживачів від необґрунтованих витрат і стимулювання належних інвестицій в інфраструктуру.

За матеріалами Dozorro

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статті за темою

Усі статті за темою

Принципи здійснення публічних закупівель: приклади

Принципи здійснення публічних закупівель регламентує Закон про публічні закупівлі. Незнання закону, як відомо, не вберігає від відповідальності за його порушення, навіть у період воєнного стану. Навпаки — що старанніше ми будемо дотримуватись закону, то швидше відбуєумо нашу країну. У статті розповідаємо, якими принципами здійснення закупівель має керуватися замовник
18147

Відпустка уповноваженої особи із закупівель: як працювати в ЕСЗ та організувати роботу

Уповноважена особа зібралась на відпочинок, а закупівля ще не завершена? Про такий розвиток подій замовник має потурбуватись заздалегідь. Дізнайтеся також, чи може УО у воєнний час піти у відпустку. Пояснимо обмеження та додаткові можливості, що визначає законодавство для відпусток під час війни
16130

Робоча група уповноваженої особи

Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. В уповноважених осіб виникають питання: коли можна створити робочу групу, кого може залучати уповноважена особа під час підготовки тендерної документації. З’ясуймо, що регламентує Закон.
7370

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді