Оприлюднили проміжні результати політики «Школа офлайн»

Міносвіти продовжує реалізацію політики «Школа офлайн», яку спрямовано на відновлення доступу до очного навчання для українських школярів та збереження їхньої безпеки в умовах війни

Оприлюднили проміжні результати політики Школа офлайн

Чи подавати до органів Казначейства протокол УО як підтвердний документ

Порівняльна таблиця змін до Закону № 922

Особливо важливо це в умовах підготовки до зимового періоду. Сьогодні вже є значні досягнення, а також чітке бачення подальших кроків для поліпшення якості освіти в найбільш вразливих регіонах.

Проміжні результати політики «Школа офлайн»

Укриття

Укриття – основа безпечного навчання:

  • Уряд виділив 7,5 млрд грн на створення й облаштування укриттів для шкіл у прифронтових і прикордонних регіонах. Ці укриття дадуть змогу 100 тис. дітей повернутися до очного навчання в умовах безпеки. 

Нині будують/ремонтують 70 таких об'єктів – усі вони є протирадіаційними укриттями. Окрім того, процес будівництва і звітність громад здійснюється через платформу DREAM, що забезпечує прозорість та мінімізацію бюрократії. Ознайомитися з проєктами можна за посиланням

Підвезення учнів до шкіл

Уже закуплено 402 шкільні автобуси через систему «Prozorro» на загальну суму 1,2 млрд грн. Завдяки новим автобусам учні зможуть безпечно дістатися до шкіл з укриттями та продовжити навчання очно. Важливим моментом є закупівля автобусів, адаптованих для дітей з особливими освітніми потребами.

Девайси для якісної дистанційки

Станом на вересень доставлено 240 077 девайсів:

  • для вчителів – 99 290;
  • для дітей – 140 787.

Це дасть змогу учням, які не можуть відвідувати школу через безпекову ситуацію, продовжувати навчання онлайн.

Лідерами з будівництва і ремонту укриттів є:

  • Харківська – 29 об’єктів;
  • Миколаївська – 26 об’єктів;
  • Запорізька – 18 об’єктів;
  • Сумська – 15 об’єктів;
  • Дніпропетровська – 15 об’єктів;
  • Чернігівська – 15 обʼєктів;
  • Херсонська – 13 об’єктів, Одеська – 9 об’єктів.

Усі укриття є багатофункціональними й мають зони для навчання, відпочинку та харчування, що дає змогу організувати безпечний освітній простір навіть у складних умовах. Такі укриття потрібні передусім для прифронтових територій, де обстріли можуть розпочатися вже після сигналу повітряної тривоги.

Інновації й аналітика для ефективних безпекових рішень

За допомогою партнерства з міжнародною компанією «Palantir» МОН активно використовує дані для аналізу безпекової ситуації й освітньої інфраструктури. Це дає змогу оперативно ухвалювати рішення щодо відновлення навчання в різних регіонах, а також розподіляти ресурси для безпеки дітей і вчителів.

Для цього Уряд затвердив нову методику оцінювання безпеки шкіл, яка передбачає 5 рівнів ризику. Це дасть змогу громадам і Уряду точно визначати пріоритети і будувати укриття в тих місцях, де вони найбільш потрібні.

Віднині під час планування ми відходимо від лінійного підходу, де кількість шкіл дорівнює кількості укриттів. Тепер укриття будуються на основі реальної потреби й доцільності, з огляду на рівень ризику в конкретних громадах.

За новою методикою територіальні громади поділено на п'ять категорій:

  1. Непереборний ризик
  2. Дуже високий ризик
  3. Високий ризик
  4. Помірний ризик
  5. Задовільний рівень безпеки

Перелік громад із зазначеними рівнями ризику можна знайти на дашборді, доступному на офіційному сайті МОН та на сайті «Школа офлайн». Ця методика допоможе зосередити зусилля на найбільш вразливих громадах.

Підсилення спроможності шкіл

Міністерство освіти і науки України разом з партнерами активно працює над зміцненням інфраструктури шкіл, що дає можливість дітям навчатися в безпечних умовах, зокрема й у зимовий період. У межах комплексної політики «Школа офлайн» Уряд разом із міжнародними партнерами продовжує підтримку шкіл, сприяючи їхній підготовці до зимових умов та забезпеченню стабільного освітнього процесу.

З листопада 2024 року ЮНІСЕФ надає 203,35 млн грн для 700 шкіл для поліпшення умов для очного навчання. Кожен заклад отримує по 290 500 грн для поліпшення інфраструктури: утеплення приміщень, закупівлю обладнання, а також ремонт шкільних їдалень в межах національної реформи харчування. Ці кошти дадуть змогу школам проводити навчання в комфортних умовах навіть у зимовий період.

Важливо, що розподіл коштів здійснювався за трьома категоріями:

  • школи на прифронтових територіях з очним навчанням;
  • школи із щонайменше 50 дітьми ВПО, що навчаються очно;
  • єдині у громаді школи з очним навчанням.

Джерело: офіційний сайт МОН

службова записка на закупівлю

Статті за темою

Усі статті за темою

Укладаємо прямий договір з монополістом

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
1181

Локалізація в закупівлях

Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2024 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
5237

Закупівля бензину: як провести правильно

Пальне для замовників, що мають власний автотранспорт або забезпечують діяльність автогосподарств, є передусім основою безперебійної роботи таких підприємств. Як провести закупівлю бензину, роз’яснює наш експерт. Професійні поради щодо визначення очікуваної вартості та умов договору про закупівлю бензину, допоможуть вам уникнути непорозумінь під час його виконання
10044

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді