Через Prozorro Market вже закуплено понад 400 автобусів для школярів

402 шкільні автобуси вартістю майже 1,4 млрд грн цього року придбали громади в електронному каталозі Prozorro Market, який адмініструє державна установа «Професійні закупівлі»

Через Prozorro Market вже закуплено понад 400 автобусів для школярів

Електронний каталог закупівель: правила використання 2024

Оновлення шкільного автопарку відбуваються в межах політики «Школа офлайн», яка має на меті збільшити доступ до безпечної освіти в очному форматі.

Розподіл придбаних шкільних автобусів по регіонах виглядає наступним чином:

  • Київська область – 42;
  • Дніпропетровська область – 34;
  • Вінницька область – 30;
  • Одеська область – 27;
  • Запорізька область – 26;
  • Миколаївська область – 25;
  • Закарпатська область – 23;
  • Тернопільська область – 23;
  • Полтавська область – 21;
  • Харківська область – 21;
  • Івано–Франківська область – 19;
  • Житомирська область – 17;
  • Сумська область – 16;
  • Львівська область – 14;
  • Черкаська область – 12;
  • Рівненська область – 11;
  • Чернігівська область – 11;
  • Хмельницька область – 9;
  • Волинська область – 8;
  • Чернівецька область – 7;
  • Кіровоградська область – 5;
  • Херсонська область – 1.

Закупівлі автобусів через е-каталог відбуваються у національних виробників з дотриманням вимог локалізації. Чотири українських машинобудівних заводи постачатимуть шкільний транспорт громадам. Таким чином держава не тільки закриває потребу шкіл, а й підтримує національний бізнес, який сплачує податки та створює робочі місця. 

«В межах «Зроблено в Україні» працюємо над стимулюванням вітчизняного машинобудування. Завдяки програмі «Шкільний автобус» близько десяти тисяч працівників мають роботу та стабільний дохід. У виготовленні автобусів беруть участь понад 200 українських підприємств – виробників та суміжних підприємств з різних регіонів країни. Таким чином, програма посилює промисловий потенціал країни та економічний розвиток регіонів», – зазначила Перший віце–прем’єр-міністр України – Міністр економіки Юлія Свириденко.

Оновлення шкільного автопарку почалося ще минулого року з ініціативи Міністерства освіти і науки України. Тож сумарно за два роки через Prozorro Market придбано 970 автобусів вартістю понад 3 млрд грн – це кошти субвенції Уряду та співфінансування з місцевих бюджетів. 

«Закупівля шкільних автобусів – це важливий крок до забезпечення безпечного та очного навчання. Саме завдяки цим автобусам діти зможуть діставатися до шкіл з укриттями і навчатися очно. Цього року Уряд інвестував 1,2 мільярда гривень на автобуси та 7,5 мільярда на шкільні укриття для прифронтових і прикордонних громад. Інвестиції в шкільну інфраструктуру є частиною комплексної політики «Школа офлайн», яка не лише зберігає безперервність освіти, але й наближає повернення до очного навчання», – підкреслила заступник Міністра освіти і науки України Надія Кузьмичова.

Загалом цього року планується придбати понад 500 шкільних автобусів, тож процес закупівлі ще триває. Використання електронного каталогу дозволяє максимально пришвидшити процедури, аби школи оперативно отримали необхідний транспорт. 

«Закупівлі шкільних автобусів за кошти субвенції відбуваються другий рік поспіль, адже потреба в безпечному та комфортному транспорті для учнів лишається актуальною. Особливо це стосується прифротнових областей. Закупівельна процедура в Prozorro Market триває лише 9 днів, що дозволяє максимально оперативно забезпечувати потреби учнів у транспорті. Команда Професійних закупівель докладає зусиль, аби Prozorro Market був ефективним як для невеликих замовників, так і для масштабних національних проєктів», – пояснює директор Професійних закупівель Євген Якубовський. 

Довідково

Програма «Шкільний автобус» реалізується Міністерством освіти і науки України у співпраці із Міністерством економіки через Prozorro Market і є частиною національної політики «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент Володимир Зеленський.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
72186

Зміна ціни в договорах про закупівлю продуктів харчування

Скористаєтеся порадами, які допоможуть запобігти проблемам під час закупівлі продуктів харчування. А також отримаєте детальний механізм зміни ціни договору — шість правил допоможуть уникнути неприємностей, які мали замовники в наведених прикладах
457

Письмова відмова переможця ЗПП від підписання договору – зразок

У закупівлі через запит пропозицій постачальників, переможець відбору може письмово відмовитися від укладення договору на умовах, визначених замовником. Скачайте зразок такої відмови від підписання договору
680

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді