
Як уникнути штрафів за результатами моніторингу
Законодавець передбачив, що аудитори не мають права вчиняти дії, аби особу притягнути до відповідальності, якщо закупівельник оскаржив висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі. Тобто фактично аудитори не мають права складати протокол за статтею 164-14 КпАП до моменту, коли набере законної сили рішення суду в адміністративній справі з оскарження замовником висновку.
А якщо аудитори все ж не дочекаються рішення суду щодо висновку, складуть на уповноважену особу (УО) адмінпротокол та надішлють матеріали до суду? Чи платитиме штраф УО в такому разі?
ВІДПОВІДЬ ІЗ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Дізнайтеся, за які правопорушення на уповноважену особу може чекати відповідальність
Дізнайтеся, що робити, коли у закупівлі беруть участь недобросовісні учасники? Про ризики та труднощі, пов’язані з антиконкурентними узгодженими діями дізнайтеся від експерта
У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році