Як уникнути штрафів за результатами моніторингу
Законодавець передбачив, що аудитори не мають права вчиняти дії, аби особу притягнути до відповідальності, якщо закупівельник оскаржив висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі. Тобто фактично аудитори не мають права складати протокол за статтею 164-14 КпАП до моменту, коли набере законної сили рішення суду в адміністративній справі з оскарження замовником висновку.
А якщо аудитори все ж не дочекаються рішення суду щодо висновку, складуть на уповноважену особу (УО) адмінпротокол та надішлють матеріали до суду? Чи платитиме штраф УО в такому разі?
ВІДПОВІДЬ ІЗ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі