БЕБ у Київській області викрило керівника фінансового відділу однієї з територіальних громад на Білоцерківщині, який через неналежне виконання своїх службових обов'язків завдав понад 93 млн грн збитків державному бюджету
        
        
            
 24 години на виправлення у спрощеній оборонній закупівлі 
У ході досудового розслідування встановлено, що на рахунках сільської ради було акумульовано кошти з «військового» ПДФО у сумі понад 93 млн грн, які, відповідно до чинного законодавства, повинні спрямовуватись до державного бюджету на потреби оборони, зокрема, для Міністерства оборони України на закупівлю артилерійських систем та Держспецзв'язку на здійснення заходів із закупівлі спеціальної техніки. 
Перерахування коштів з відповідного місцевого бюджету до державного було здійснено шляхом залучення кредиту з єдиного казначейського рахунка. Керівник фінвідділу сільської ради, будучи відповідальною особою та знаючи про необхідність здійснення погашення кредиту, не вжив заходів та не видав відповідного розпорядження. Надалі, всупереч закону, згадані кошти було перераховано на погашення інших видатків громади. Розмір завданих матеріальних збитків державному бюджету перевищив 93 млн грн, що також підтверджується висновком судово-економічної експертизи.
Наразі керівнику фінансового відділу повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 Кримінального кодексу України (службова недбалість). Санкція статті передбачає до 5 років позбавлення волі з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю. Оперативний супровід здійснюють працівники Департаменту Кіберполіції НПУ. Процесуальне керівництво - прокурори Київської обласної прокуратури. Заходи проводились за сприяння КОВА.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
            
         
        
            
                            
                    
                    На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
                    
                
                                            
                    
                    Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
                    
                
                                            
                    
                    В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                    
                
                                            
                    
                    Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
                    
                
                                            
                    
                    У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі