БЕБ на Полтавщині виявило ризикові тендери на ремонт вартістю 177 млн грн

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Полтавській області виявили дві ризикові закупівлі з реконструкції об’єктів інфраструктури Полтавщини на суму понад 177 млн грн

БЕБ на Полтавщині виявило ризикові тендери на ремонт вартістю 177 млн грн

Чи подавати до Казни протокол УО як підтвердний документ

Встановлено, що Департамент будівництва Полтавської обласної військової адміністрації планував проведення робіт за рахунок коштів «Програми з відновлення України». Тендери оголосили на капітальні ремонтні роботи у фізкультурно-спортивному, реабілітаційно-відновлювальному комплексі «Колос» та будівлі педіатричного відділення Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського. 

Під час аналізу тендерів аналітики встановили, що керівник компанії переможця фігурує у кримінальному провадженні за фактом привласнення бюджетних коштів під час виконання аналогічних робіт.

Договорами передбачалося авансування робіт у розмірі 30%. Щоб не допустити розтрату держкоштів, аналітики ТУ БЕБ в Полтавській області направили лист до розпорядника про виявлені ризики. За результатами розгляду листа замовник відмовився від передоплати за виконання робіт у сумі 53 млн грн.

Наразі закупівлі знаходяться на контролі робочої групи «Прозорість та підзвітність» при Полтавській обласній військовій адміністрації.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15967

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44425

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5801

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6601

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9166

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді