На Буковині скасовано тендер комунальної лікарні на 11 млн грн

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Чернівецькій області виявили ризикову тендерну закупівлю

На Буковині скасовано тендер комунальної лікарні на 11 млн грн

Чи подавати до органів Казначейства протокол УО як підтвердний документ

Комунальна медична установа планувала здійснити реставраційний ремонт внутрішніх інженерних мереж в одному з корпусів, про що оголосила проведення публічної закупівлі. Очікувана вартість робіт становила майже 11 млн грн.

Аналітики ТУ БЕБ дослідили відповідність переможця вимогам тендерної документації. За результатами аналізу встановлено, що підприємство не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям тендерної закупівлі, зокрема:

  • ним не надано увесь перелік документів на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (будівельної техніки);
  • відсутні документи щодо трудових відносин із визначеним переліком працівників відповідного фаху;
  • а також не надано документи до аналогічного договору як підтвердження досвіду виконання робіт, що є предметом закупівлі.

Фахівці ТУ БЕБ направили замовнику лист з обґрунтованою рекомендацією  вжити заходи щодо усунення передумов неефективного використання державних коштів. У результаті розгляду рекомендації медична установа відмовилася від укладання ризикового договору та скасувала тендерну закупівлю, про що повідомила БЕБ. Таким чином аналітики територіального управління БЕБ  у Чернівецькій області упередили неефективне використання майже 11 млн грн бюджетних коштів.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5331

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6233

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9043

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4944

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5938

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді