На Буковині скасовано тендер комунальної лікарні на 11 млн грн

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Чернівецькій області виявили ризикову тендерну закупівлю

На Буковині скасовано тендер комунальної лікарні на 11 млн грн

Чи подавати до Казни протокол УО як підтвердний документ

Комунальна медична установа планувала здійснити реставраційний ремонт внутрішніх інженерних мереж в одному з корпусів, про що оголосила проведення публічної закупівлі. Очікувана вартість робіт становила майже 11 млн грн.

Аналітики ТУ БЕБ дослідили відповідність переможця вимогам тендерної документації. За результатами аналізу встановлено, що підприємство не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям тендерної закупівлі, зокрема:

  • ним не надано увесь перелік документів на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (будівельної техніки);
  • відсутні документи щодо трудових відносин із визначеним переліком працівників відповідного фаху;
  • а також не надано документи до аналогічного договору як підтвердження досвіду виконання робіт, що є предметом закупівлі.

Фахівці ТУ БЕБ направили замовнику лист з обґрунтованою рекомендацією  вжити заходи щодо усунення передумов неефективного використання державних коштів. У результаті розгляду рекомендації медична установа відмовилася від укладання ризикового договору та скасувала тендерну закупівлю, про що повідомила БЕБ. Таким чином аналітики територіального управління БЕБ  у Чернівецькій області упередили неефективне використання майже 11 млн грн бюджетних коштів.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15967

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44425

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5801

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6601

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9166

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді