Мінекономіки надало роз’яснення щодо визначення вимог до предмета закупівлі

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністерство економіки України у листі від 08.10.2021 № 3304-04/49219-06, надало роз’яснення до питання - чи може замовник в закупівлі шляхом запиту ціни пропозицій вказувати конкретну торговельну марку або виробника за аналогією зі спрощеними закупівлями?

Як розрахувати очікувану вартість предмета закупівлі

Мінекономіки надало роз’яснення щодо визначення вимог до предмета закупівлі

Відповідь:

Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, встановлені статтею 3 Закону.

При цьому вимога абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону про те, що предмет закупівлі може містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, та при цьому замовник має вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників стосується саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Закупівля через електронний каталог здійснюється за правилами, встановленими Порядком. Так, Порядок передбачає, що при формуванні запиту ціни пропозицій замовник в окремих полях електронних форм має зазначати, зокрема, інформацію про найменування товару. При цьому обмежень щодо посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а також необхідність вказувати аналоги та/або еквіваленти у разі таких посилань, Порядок не містить. Однак замовникам слід ураховувати, що публічні закупівлі, у тому числі закупівлі через електронний каталог, мають здійснюватися з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону, зокрема таких, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Джерело: Лист Міністерства економіки України від 08.10.2021 № 3304-04/49219-06

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Як запланувати та провести закупівлю ремонту доріг під час воєнного стану

Замовникам складно знайти інформацію про закупівлю поточного ремонту доріг. Тому ми зібрали ключові аспекти в одній статті. Що буде предметом закупівлі? Якими законодавчими актами керуватися, коли закуповуєте поточний ремонт доріг? На що звернути увагу, щоб не допустити помилки під час закупівлі ремонту доріг?
17766

Постачальник «останньої надії» 2026

Залишитись без постачання електроенергії або газу — неприпустимо для багатьох замовників. Електрика та газ необхідні не лише виробничим підприємствам, а й лікарням, закладам освіти та харчування тощо. Щоб не допустити газоенергетичного колапсу, законодавство передбачило закупівлі у постачальників «останньої надії» (ПОН). Хто в Україні є ПОН у 2025 році та які варіанти проведення закупівлі у постачальника останньої надії встановлює законодавство на наступний рік?
17731

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
8690

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді