БЕБ упередило розтрату 3,2 млн грн бюджетних коштів на обрізці дерев

Аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області виявили ризикову закупівлю.

БЕБ упередило розтрату 3,2 млн грн бюджетних коштів на обрізці дерев

Чи вимагати інформаційну довідку з Реєстру НАЗК

Одне з комунальних підприємств міської ради планувало замовити послуги з санітарної та формувальної обрізки дерев на території міста. Для цього оголосили проведення публічної закупівлі вартістю 3,2 млн грн.

Співробітники БЕБ проаналізували вимоги тендерної документації замовника і подані переможцем документи та встановили, що підприємство не відповідає критеріям закупівлі. Зокрема, переможець тендеру не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є безумовною підставою для відхилення пропозиції учасника.

На підставі виявлених ризиків та з метою недопущення розтрати бюджетних коштів аналітики БЕБ направили лист комунальному підприємству та рекомендували вжити заходів щодо усунення передумов неефективного використання коштів громади. 

Розглянувши рекомендацію, замовник відмовився від укладання договору та відмінив тендерну закупівлю. Таким чином аналітики ТУ БЕБ у Закарпатській області  упередили розтрату 3,2 млн грн місцевого бюджету.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5730

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді