БЕБ виявило порушення у тендері на 320 млн гривень держкоштів

БЕБ у Закарпатській області встановило, що державне підприємство планувало здійснити закупівлю послуг з експлуатаційного утримання доріг, про що оголосило відповідний тендер.

БЕБ виявило порушення у тендері на 320 млн гривень держкоштів

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Одним із кваліфікаційних критеріїв для учасників було надання документального підтвердження фінансової спроможності підприємства забезпечити виконання згадуваних робіт. Проаналізувавши документацію, співробітники БЕБ встановили, що підприємство, яке вже очікувало рішення про визнання його переможцем, надало недостовірну інформацію про свої доходи. Зокрема, фінансова звітність компанії фактично не відповідала кваліфікаційним критеріям тендеру.

За виявленим фактом порушення аналітики Територіального управління рекомендували замовнику перевірити дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення переможця та розглянути питання про його відповідність вимогам тендеру

У результаті розгляду рекомендації державне підприємство відхилило пропозицію згаданого учасника та зобов’язалось надалі посилити контроль за проведенням публічних закупівель. Таким чином аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області упередили ризик незаконного використання понад 320 млн грн бюджетних коштів.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15880

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44240

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5740

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6562

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9149

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді