Мінінфраструктури затвердило Зміну № 4 до Настанови з визначення вартості будівництва

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
головний редактор порталу «Держзакупівлі»
Мінінфраструктури наказом від 20.03.2024 № 243 затвердило Зміну № 4 до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».

Зміна № 4 до Настанови з визначення вартості будівництва

Чи сумувати вартість авторського та технічного нагляду

Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 20.03.2024 № 243 затверджено Зміну № 4 до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». 

Зміна № 4 затверджує Акт приймання наданих інженерно-консультаційних послуг у новій редакції.

Скачайте зразок 👇

Змін також зазнав розділі IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації», а саме: 

  • взаєморозрахунки за здійснення технічного нагляду та надання послуг інженера-консультанта проводяться в обсязі договірної ціни інжинірингових послуг у пропорційному відношенні до вартості фактично виконаних робіт на основі актів приймання наданих послуг за формами, наведеними в додатках 43, 44, 45 цієї Настанови;
  • у разі залучення інженера-консультанта не на весь строк будівництва або у разі залучення його для надання окремих функцій, передбачених в договірній ціні, оплата за надання послуг може бути здійснена фіксованими сумами згідно з умовами договору за формою, наведеною в додатку 47 цієї Настанови.

У розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)»:

  • у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових 3 витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва;
  • у разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни. Порядок використання таких коштів має бути передбачений в проекті договору про закупівлю;
  • кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі.

Джерело: наказ Мінінфраструктури від 20.03.2024 № 243

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Принципи здійснення публічних закупівель: приклади

Принципи здійснення публічних закупівель регламентує Закон про публічні закупівлі. Незнання закону, як відомо, не вберігає від відповідальності за його порушення, навіть у період воєнного стану. Навпаки — що старанніше ми будемо дотримуватись закону, то швидше відбуєумо нашу країну. У статті розповідаємо, якими принципами здійснення закупівель має керуватися замовник
18672

Відпустка уповноваженої особи із закупівель: як працювати в ЕСЗ та організувати роботу

Уповноважена особа зібралась на відпочинок, а закупівля ще не завершена? Про такий розвиток подій замовник має потурбуватись заздалегідь. Дізнайтеся також, чи може УО у воєнний час піти у відпустку. Пояснимо обмеження та додаткові можливості, що визначає законодавство для відпусток під час війни
16646

Робоча група уповноваженої особи

Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. В уповноважених осіб виникають питання: коли можна створити робочу групу, кого може залучати уповноважена особа під час підготовки тендерної документації. З’ясуймо, що регламентує Закон.
7491

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді