Мінінфраструктури затвердило Зміну № 4 до Настанови з визначення вартості будівництва

Автор
головний редактор порталу «Держзакупівлі»
Мінінфраструктури наказом від 20.03.2024 № 243 затвердило Зміну № 4 до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».

Зміна № 4 до Настанови з визначення вартості будівництва

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 20.03.2024 № 243 затверджено Зміну № 4 до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». 

Зміна № 4 затверджує Акт приймання наданих інженерно-консультаційних послуг у новій редакції.

Скачайте зразок 👇

Змін також зазнав розділі IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації», а саме: 

  • взаєморозрахунки за здійснення технічного нагляду та надання послуг інженера-консультанта проводяться в обсязі договірної ціни інжинірингових послуг у пропорційному відношенні до вартості фактично виконаних робіт на основі актів приймання наданих послуг за формами, наведеними в додатках 43, 44, 45 цієї Настанови;
  • у разі залучення інженера-консультанта не на весь строк будівництва або у разі залучення його для надання окремих функцій, передбачених в договірній ціні, оплата за надання послуг може бути здійснена фіксованими сумами згідно з умовами договору за формою, наведеною в додатку 47 цієї Настанови.

У розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)»:

  • у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових 3 витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва;
  • у разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни. Порядок використання таких коштів має бути передбачений в проекті договору про закупівлю;
  • кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі.

Джерело: наказ Мінінфраструктури від 20.03.2024 № 243

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний замовник у сфері оборони

Закупівлі товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони вважаються оборонними закупівлями. Їх проводять державні замовники у сфері оборони та/або служба державного замовника. Розглянемо детальніше, кого до них відносять та якими повноваженнями вони наділені
128

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель: зразок

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель необхідна, якщо штатний розпис передбачає посаду «фахівець з публічних закупівель». Скачайте готовий зразок такої посадової інструкції та за потреби адаптуйте його під особливості діяльності вашої організації
26273

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді