Учасники у 2021 році подали до АМКУ на 13% більше скарг

Рахункова палата проаналізувала кількість скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які АМКУ отримав у 2021 році.

☝️ Планування закупівель ➤ Навчання ➤ Сертифікація

Учасники у 2021 році подали до АМКУ на 13% більше скарг

Аналіз засвідчив, що відколи запрацювала Постанова № 292, що «прив’язала» розмір сплати за подання скарги до органу оскарження до очікуваної вартості предмета закупівлі:

  • кількість поданих заяв збільшилася з 11 147 до 12 675, або на 13%;
  • сума надходжень, які надійшли до бюджету за подання скарги, збільшилася з 59,7 до 69,1 млн грн, або на 15,8%.

Учасники переважно оскаржували закупівлі з низькою очікуваною вартістю предмета закупівлі.

Джерело: Звіт Рахункової палати про результати аналізу звіту АМКУ за 2020 рік


Учасники у 2021 році подали до АМКУ на 13% більше скарг
ЯРОСЛАВА ДУБРОВА,консультант з публічних закупівель, Київ
Учасники можуть оскаржити рішення замовника про відміну тендера. Та чи завжди учасник, що скористається таким правом, отримає бажане? За яким алгоритмом діяти замовнику, якщо Колегія АМКУ змусить його скасувати рішення про відміну тендера? Що врахувати під час такого оскарження?

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

службова записка на закупівлю

Статті за темою

Усі статті за темою

Укладаємо прямий договір з монополістом

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
1079

Локалізація в закупівлях

Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2024 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
5201

Закупівля бензину: як провести правильно

Пальне для замовників, що мають власний автотранспорт або забезпечують діяльність автогосподарств, є передусім основою безперебійної роботи таких підприємств. Як провести закупівлю бензину, роз’яснює наш експерт. Професійні поради щодо визначення очікуваної вартості та умов договору про закупівлю бензину, допоможуть вам уникнути непорозумінь під час його виконання
9976

Комунальні послуги: обираємо КЕКВ та проводимо закупівлю

Закупівлі комунальних послуг складають значну частину витрат замовників. Для їх проведення необхідно коректно визначити предмет закупівлі та відповідний код економічної класифікації видатків (КЕКВ). Детальніше про це – у статті
1333

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді