Тендери із відновлення зруйнованого житла на Київщині: БЕБ виявило порушень на 105 млн грн

БЕБ у Київській області проаналізувало близько трьох тисяч тендерних закупівель на загальну суму 32 млрд гривень.

Перевірка тендерів із відновлення зруйнованого житла

Конфлікти інтересів: види та відповідальність

Особливу увагу аналітики БЕБ приділяли питанню відбудови житла на Київщині, що постраждало внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації. Загальна сума ризикових закупівель у цій сфері складає понад 105 млн гривень.

Основне порушення в згадуваних закупівлях:

  • завищення цін на товари, роботи та послуги (у деяких випадках від 2 до 20 млн грн);
  • інколи переможці тендерних закупівель фігурують в кримінальних провадженнях за статтею 191 КК України або заявлені у тендерній документації працівники виконують роботи одночасно на 10 і більше об’єктах.

З метою підвищення ефективності прийняття управлінських рішень та упередження неефективного використання бюджетних коштів організаторам торгів вже направлені рекомендації задля попередження можливих зловживань. У Київській обласній військовій адміністрації наголошують, що вже визначено підрядні організації, з якими не будуть продовжувати договори на проведення відновлювальних робіт.

«Пріоритетне завдання, яке стоїть перед співробітниками Бюро економічної безпеки у цьому секторі, — виявити ризикові закупівлі й домогтися, щоб розпорядники бюджетних коштів, які оголошували тендери, скасували невигідні для держави результати або домовилися про зниження цін та про більш прийнятні умови», - наголосив керівник ТУ БЕБ у Київській області Максим Кутерга.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5311

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6225

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9039

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4942

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5935

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді