Тендери із відновлення зруйнованого житла на Київщині: БЕБ виявило порушень на 105 млн грн

БЕБ у Київській області проаналізувало близько трьох тисяч тендерних закупівель на загальну суму 32 млрд гривень.

Перевірка тендерів із відновлення зруйнованого житла

Конфлікти інтересів: види та відповідальність

Особливу увагу аналітики БЕБ приділяли питанню відбудови житла на Київщині, що постраждало внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації. Загальна сума ризикових закупівель у цій сфері складає понад 105 млн гривень.

Основне порушення в згадуваних закупівлях:

  • завищення цін на товари, роботи та послуги (у деяких випадках від 2 до 20 млн грн);
  • інколи переможці тендерних закупівель фігурують в кримінальних провадженнях за статтею 191 КК України або заявлені у тендерній документації працівники виконують роботи одночасно на 10 і більше об’єктах.

З метою підвищення ефективності прийняття управлінських рішень та упередження неефективного використання бюджетних коштів організаторам торгів вже направлені рекомендації задля попередження можливих зловживань. У Київській обласній військовій адміністрації наголошують, що вже визначено підрядні організації, з якими не будуть продовжувати договори на проведення відновлювальних робіт.

«Пріоритетне завдання, яке стоїть перед співробітниками Бюро економічної безпеки у цьому секторі, — виявити ризикові закупівлі й домогтися, щоб розпорядники бюджетних коштів, які оголошували тендери, скасували невигідні для держави результати або домовилися про зниження цін та про більш прийнятні умови», - наголосив керівник ТУ БЕБ у Київській області Максим Кутерга.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15852

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44230

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5736

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6557

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9147

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді