АМКУ визнав, що компанія «IMPULS ENERGO s.r.o.» і ТОВ «САВВАТ» вчинили порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів на закупівлю щитового устаткування, проведених ВП «ЗАПОРІЗЬКА АЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ».
Чорний список Антимонопольного комітету
Сума очікуваної вартості по торгах становила 55,0 млн. грн без ПДВ. Так, під час розслідування справи було встановлено обставини, що у своїй сукупності свідчать про вчинення антиконкурентних узгоджених дій, а саме - про усунення конкуренції між компанією «IMPULS ENERGO s.r.o.» і ТОВ «САВВАТ» під час участі у зазначених торгах. Комітетом встановлено факти, які свідчать про спільну та скоординовану поведінку компаній під час підготовки та участі в торгах.
На компанію «IMPULS ENERGO s.r.o.» і ТОВ «САВВАТ» накладено штрафи на загальну суму 10 586 550 грн. До того ж, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Джерело: офіційний сайт АМКУ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби