Уряд підтримав запуск сервісу Дія.Офіс для посадовців

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Це допоможе цифровізувати й автоматизувати роботу працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну.

Уряд підтримав запуск сервісу Дія.Офіс для посадовців

Нові нормативно-правові акти та зміни в законодавстві за листопад 2023 року, на які варто зважати замовнику

Постанова визначає, які функції виконуватиме Дія.Офіс.

Після запуску сервісу у Дії посадові особи та працівники держустанов зможуть:

  • мати електронне посвідчення держслужбовця;
  • проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації між держслужбовцями;
  • авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису. Це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.

Крім того, Дія.Офіс дасть змогу переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи. Пізніше з’явиться функціонал, де кожен українець зможе слідкувати за виконанням планів міністерств, відстежувати ефективність держслужбовців та бачити прогрес по місяцях.

Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції.

Джерело: офіційний сайт Мінцифри

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Останні зміни до Особливостей 1178 у 2025 році

У статті — повний огляд усіх змін до постанови КМУ № 1178 за 2025 рік. Ми зібрали всі нововведення в єдиній таблиці, щоб ви могли швидко зорієнтуватися та оперативно реагувати
8082

Планування закупівель на наступний рік

Планування закупівель — це відповідальна справа. Під час планування закупівель на наступний рік замовнику слід пам’ятати, що це відповідальність не лише уповноваженої особи. Роз’яснюємо, як слід організувати планування закупівель на підприємстві, щоб забезпечити злагоджену взаємодію працівників
14365

Постанова КМУ № 1178 про Особливості закупівель в умовах воєнного стану

Щоб замовники могли закуповувати швидше, КМУ затвердив Постанову № 1178 і ухвалив нею Особливості закупівель у воєнний та повоєнний час. Попри це за новими нормами закупівля в умовах воєнного стану залишається конкурентною, а закупівельний процес прозорим. Пояснюємо, що потрібно пам'ятати насамперед
18708

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді