Уряд підтримав запуск сервісу Дія.Офіс для посадовців

Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Це допоможе цифровізувати й автоматизувати роботу працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну.

Уряд підтримав запуск сервісу Дія.Офіс для посадовців

Нові нормативно-правові акти та зміни в законодавстві за листопад 2023 року, на які варто зважати замовнику

Постанова визначає, які функції виконуватиме Дія.Офіс.

Після запуску сервісу у Дії посадові особи та працівники держустанов зможуть:

  • мати електронне посвідчення держслужбовця;
  • проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації між держслужбовцями;
  • авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису. Це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.

Крім того, Дія.Офіс дасть змогу переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи. Пізніше з’явиться функціонал, де кожен українець зможе слідкувати за виконанням планів міністерств, відстежувати ефективність держслужбовців та бачити прогрес по місяцях.

Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції.

Джерело: офіційний сайт Мінцифри

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

План закупівель: зразок заповнення електронних полів

Нерідко новачки в закупівлях шукають зразок річного плану, адже за зразком працювати легше. Тож пояснимо, яку інформацію має містити річний план та як без помилок заповнити рядки річного плану у ЕСЗ
9049

Закупівля природного газу

Щоб отримати газ вчасно та безперебійно, скористайтеся порадами експерта для закупівлі газу на наступний рік. Пам’ятайте, що закупівля газу є конкурентною, а його ціна нестабільною, а це ускладнює проведення закупівлі
9829

Екологічні характеристики предмета закупівлі

У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
1020

Закупівля електроенергії на 2025 рік

Тримайте поради для закупівлі електроенергії: від визначення коду ДК до укладення договору на постачання електроенергії
11137

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді