Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Це допоможе цифровізувати й автоматизувати роботу працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну.

Нові нормативно-правові акти та зміни в законодавстві за листопад 2023 року, на які варто зважати замовнику
Постанова визначає, які функції виконуватиме Дія.Офіс.
Після запуску сервісу у Дії посадові особи та працівники держустанов зможуть:
- мати електронне посвідчення держслужбовця;
- проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації між держслужбовцями;
- авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису. Це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.
Крім того, Дія.Офіс дасть змогу переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи. Пізніше з’явиться функціонал, де кожен українець зможе слідкувати за виконанням планів міністерств, відстежувати ефективність держслужбовців та бачити прогрес по місяцях.
Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції.
Джерело: офіційний сайт Мінцифри
Кожен передплатник VIP-версії Система «Експертус Держзакупівлі» може розраховувати на щоденну підтримку експертів, які готові допомогти вирішити робочу проблему. Не лишайтеся із робочими проблемами наодинці
Протягом року у замовника може виникнути додаткова потреба у закупівлі. Дізнайтеся, як не помилитися із видом закупівлі та яку потребу вважати додатковою у 2025 році
Замовник отримав розроблену проектну документацію, але кошти на її реалізацію було виділено невчасно. Коли можна було почати будівництво виникла необхідність внести зміни до проекту. Втім, договір на розробку проектної документації було укладено за результатами тендеру. Як діяти?
Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
Питання про те, відносити розроблення проектної документації до робіт чи до послуги, не рідкість. Розбираємося — у статті