Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Це допоможе цифровізувати й автоматизувати роботу працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну.

Нові нормативно-правові акти та зміни в законодавстві за листопад 2023 року, на які варто зважати замовнику
Постанова визначає, які функції виконуватиме Дія.Офіс.
Після запуску сервісу у Дії посадові особи та працівники держустанов зможуть:
- мати електронне посвідчення держслужбовця;
- проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації між держслужбовцями;
- авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису. Це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.
Крім того, Дія.Офіс дасть змогу переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи. Пізніше з’явиться функціонал, де кожен українець зможе слідкувати за виконанням планів міністерств, відстежувати ефективність держслужбовців та бачити прогрес по місяцях.
Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції.
Джерело: офіційний сайт Мінцифри
Дізнайтеся, що робити, коли у закупівлі беруть участь недобросовісні учасники? Про ризики та труднощі, пов’язані з антиконкурентними узгодженими діями дізнайтеся від експерта
Скористайтеся зразком комерційної пропозиції, щоб надати відповідь на запит замовника
Замовник закуповує товари, перелік яких визначений підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцевих положень» Закону № 922, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва у 2025 році дорівнює чи перевищує 25%. Дізнайтеся, які товари належать до переліку
Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
Скачайте шаблон акта про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ