Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Це допоможе цифровізувати й автоматизувати роботу працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну.

Нові нормативно-правові акти та зміни в законодавстві за листопад 2023 року, на які варто зважати замовнику
Постанова визначає, які функції виконуватиме Дія.Офіс.
Після запуску сервісу у Дії посадові особи та працівники держустанов зможуть:
- мати електронне посвідчення держслужбовця;
- проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації між держслужбовцями;
- авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису. Це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.
Крім того, Дія.Офіс дасть змогу переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи. Пізніше з’явиться функціонал, де кожен українець зможе слідкувати за виконанням планів міністерств, відстежувати ефективність держслужбовців та бачити прогрес по місяцях.
Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції.
Джерело: офіційний сайт Мінцифри
Дізнайтеся, за яких умов бюджетна установа може встановити у договорі вимогу про попередню оплату за Постановою № 1070. Також ви дізнаєтеся про деякі підводні камені встановлення такої вимоги
Завдяки сервісу «Перевірка контрагента» ви зможете впевненіше проводити закупівлі та укладати договори, адже безплатно отримаєте в сервісі повне досьє, актуальне на момент запиту
Скачайте зразок додаткової угоди про продовження строку дії договору та виконання зобов’язань за пунктом 19 Особливостей. Ця угода підготовлена із врахуванням актуальних вимог. Вам не доведеться витрачати час на складні юридичні формулювання
Чи легко встановити, чи пов’язані особи під час тендеру? Не поспішайте відповідати на це запитання. Для початку ознайомтеся з ознаками та прикладами пов’язаних осіб. Вивчіть значущі судові рішеннями та алгоритми дій замовника, у разі встановлення пов’язаності під час проведення закупівлі
Онлайн-інструменти закупівельника — це калькулятори й пошукові сервіси, які значно спростять вашу професійну рутину. Пропонуємо огляд найбільш затребуваних у закупівельній діяльності