Детективи Бюро економічної безпеки встановили службових осіб, які, користуючись службовим становищем, завдали збитків державному підприємству. Заступнику директора повідомлено про підозру.
Моніторинг закупівель 2024
Слідством встановлено, що підприємство оголошувало тендери на закупівлю сировини, переможцями яких ставали фіктивні підприємства. Вони по суті здійснювали транзитні фінансово-господарські операції. Фактично ж сировину замовляли та отримували у виробників напряму. Таким чином службовці збільшували витрати та мінімізували податки.
Детективи провели обшуки на підприємстві, за місцями проживання фігурантів та реєстрації фіктивних компаній. У ході проведення слідчих дій працівники Бюро встановили, що деякі компанії ніколи не існували за вказаними адресами. Також детективи вилучили документи, печатки, мобільні телефони та комп’ютери.
Наразі заступнику керівника гірничо-збагачувального комбінату повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 364 КК України (зловживання владою або службовим становищем). Досудове розслідування здійснюють детективи Бюро економічної безпеки України. Процесуальне керівництво – прокурори Офісу Генерального прокурора, оперативний супровід – Служба безпеки України.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби