БЕБ упередило розтрату 5,2 млн гривень з бюджету під час проведення тендеру на ремонт дороги

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області упередили розтрату 5,2 млн грн державних коштів під час проведення тендеру на ремонт дороги в Бучанському районі Київщини.

Перевірка тендеру на ремонт дороги

Зміни до закупівель в Prozorro Market: як уникнути ризиків

За результатами інформаційної-аналітичної роботи працівники Теруправління встановили, що службові особи однієї з сільських рад оголосили тендер на ремонт дороги. Посадовці планували витратити на це 5,2 млн гривень.

Фахівці Бюро проаналізували відповідний тендер та з’ясували, що цей відрізок дороги вже був об’єктом капітального ремонту у 2020-2021 роках. Тоді на ремонт дороги витратили 13,9 млн грн та 6,5 млн грн. При цьому гарантійний строк експлуатації за попередніми договорами ще не вийшов.

Аналітики Теруправління направили лист органу місцевого самоврядування з рекомендаціями переглянути рішення про закупівлю послуг. Завдяки вжитим заходам сільрада скасувала тендер. БЕБ упередило необґрунтоване використання 5,2 млн грн місцевого бюджету.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15922

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44299

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5755

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6580

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9153

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді