БЕБ упередило розтрату 117 млн грн бюджетних коштів

БЕБ у Львівській області упередило розтрату 117 млн грн бюджетних коштів. Підрядником договору на будівництво спорткомплексу мала стати компанія без досвіду подібних робіт.

БЕБ упередило розтрату 117 млн грн бюджетних коштів

Як визначити предмет закупівлі для капітального ремонту

Фахівці Бюро встановили, що побудувати спорткомплекс у м. Кам’янка-Бузька планується на умовах співфінансування з обласного та міського бюджетів. Дослідивши документи, аналітики виявили невідповідність переможця тендера кваліфікаційним критеріям, що встановив замовник.

Як зʼясувалося згодом, службові особи товариства, що мало отримати підряд, надали на тендер неправдиві відомості про начебто наявність досвіду у будівництві таких споруд. У зв’язку з цим аналітики направили до розпорядника коштів лист з рекомендацією переглянути рішення щодо укладеного договору.

Одночасно інформацію про виявлені порушення скерували до департаменту моніторингу та перевірок закупівель Держаудитслужби, яка на основі даних фахівців БЕБ, зобов'язала замовника розірвати договір на будівництво спорткомплексу.

Також аналітики направили інформаційного листа про ймовірний факт службового підроблення (внесення неправдивих відомостей в офіційні документи) до Головного управління Національної поліції у Львівській області.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15933

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44336

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5762

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6582

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9157

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді