НАБУ доєдналося до Єдиного порталу повідомлень викривачів корупції

До Єдиного порталу повідомлень викривачів (далі – Портал) підключено Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) як один з ключових органів з протидії корупції. Відтепер його працівники зможуть повідомляти на цьому спеціальному ресурсі про ті факти корупції, які їм вдалося зафіксувати.

НАЗК вітає НАБУ, яке оперативно приєдналося до каналу повідомлень та закликає інші спеціально уповноважені суб’єкти у сфері запобігання корупції підключатись до Порталу.

Національне агентство зі своєї сторони готове надати усім організаціям консультативну та практичну допомогу в підключенні до Порталу та по роботі з ним. Адже цей спеціальний ресурс є одним з інструментів реалізації антикорупційної політики, створення якого передбачено Законом України «Про запобігання корупції» та Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки (ДАП). Тому введення його в промислову експлуатацію є одним з пріоритетів НАЗК.

Загалом до уніфікованого інструменту, який в майбутньому має стати ефективним засобом викорінення корупції, впродовж 180 робочих днів буде підключено понад 92 тисячі організацій:

  • на першому етапі впродовж 30 робочих днів до Порталу передбачено підключення спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції (НАЗК, НАБУ, Офіс Генпрокурора, Національна поліція) та ДБР;
  • протягом 60 днів – міністерства, центральні органи виконавчої влади зі спеціальним статусом, обласні державні (військові) адміністрації;
  • протягом 90 робочих днів з дати запуску Порталу до нього будуть підключені Апарат ВРУ, Секретаріат Кабінету Міністрів, Офіс Президента, апарати (секретаріати) РНБО, ЦВК, Рахункової палати, КСУ, державні компанії тощо. Далі – обласні, міські, сільські та селищні ради.

НАЗК нагадує, 6 вересня 2023 року запущено Єдиний портал повідомлень викривачів, на якому громадяни можуть повідомляти про факти корупції, свідками яких вони стали. Спеціальний ресурс забезпечує анонімне надсилання повідомлень працівниками організацій про корупцію в їхніх структурах – інформація викривачів оперативно надсилається її керівникам або уповноваженим підрозділам (особам) з питань запобігання та виявлення корупції, а також до спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15851

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7752

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5734

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді