ДАСУ виявила порушення в закупівлях Департаменту Запорізької ради для тероборони та евакуйованих осіб

ДАСУ перевірила діяльність Департаменту культури і туризму Запорізької ради та виявила порушень на загальну суму 52,0 млн грн, а також неефективні витрати бюджетних коштів на суму 15,9 млн гривень.

Зокрема, Департамент культури і туризму провів закупівлю та подальше списання з балансу матеріальних цінностей на загальну суму 35,9 млн грн з метою їх надання евакуйованим особам або підрозділам територіальної оборони. При цьому документальне підтвердження факту передачі цих матеріальних цінностей відсутнє. Також цим Департаментом допущено нецільове використання бюджетних коштів на загальну суму 4,8 млн грн на заходи, що не відповідають  визначеним у паспортах бюджетних програм.

Крім того, під час інвентаризації, проведеної в ході ревізії, встановлено нестачу семи генераторів на загальну суму 3,8 млн гривень. Також Департаментом здійснено видатки на оплату різноманітних робіт та послуг без документального підтвердження необхідності їх проведення або за послуги, надання яких документально та фактично не підтверджено. У результаті сума збитків становить  2,9 млн гривень.

Зафіксовані також випадки незаконних видатків з оплати праці. Так, через завищення розміру посадового окладу головному бухгалтеру та його заступнику проведено виплати з оплати праці на загальну суму 0,3 млн гривень. До того ж, виплачено премію деяким працівникам на суму 0,1 млн грн за час, який не був фактично відпрацьований. Ревізією встановлено заниження в обліку вартості активів на суму 3,8 млн. гривень.

Крім того, виявлено факти неефективного витрачання бюджетних коштів на загальну суму 15,9 млн грн через додаткові витрати на виконання некваліфікованих робіт (пакування, навантаження, розвантаження тощо) та придбання матеріальних цінностей через посередників за завищеною вартістю. Матеріали ревізії передано до Запорізької обласної прокуратури.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5333

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6234

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9043

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4944

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5942

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді