ДАСУ виявила порушення в закупівлях Департаменту Запорізької ради для тероборони та евакуйованих осіб

ДАСУ перевірила діяльність Департаменту культури і туризму Запорізької ради та виявила порушень на загальну суму 52,0 млн грн, а також неефективні витрати бюджетних коштів на суму 15,9 млн гривень.

Зокрема, Департамент культури і туризму провів закупівлю та подальше списання з балансу матеріальних цінностей на загальну суму 35,9 млн грн з метою їх надання евакуйованим особам або підрозділам територіальної оборони. При цьому документальне підтвердження факту передачі цих матеріальних цінностей відсутнє. Також цим Департаментом допущено нецільове використання бюджетних коштів на загальну суму 4,8 млн грн на заходи, що не відповідають  визначеним у паспортах бюджетних програм.

Крім того, під час інвентаризації, проведеної в ході ревізії, встановлено нестачу семи генераторів на загальну суму 3,8 млн гривень. Також Департаментом здійснено видатки на оплату різноманітних робіт та послуг без документального підтвердження необхідності їх проведення або за послуги, надання яких документально та фактично не підтверджено. У результаті сума збитків становить  2,9 млн гривень.

Зафіксовані також випадки незаконних видатків з оплати праці. Так, через завищення розміру посадового окладу головному бухгалтеру та його заступнику проведено виплати з оплати праці на загальну суму 0,3 млн гривень. До того ж, виплачено премію деяким працівникам на суму 0,1 млн грн за час, який не був фактично відпрацьований. Ревізією встановлено заниження в обліку вартості активів на суму 3,8 млн. гривень.

Крім того, виявлено факти неефективного витрачання бюджетних коштів на загальну суму 15,9 млн грн через додаткові витрати на виконання некваліфікованих робіт (пакування, навантаження, розвантаження тощо) та придбання матеріальних цінностей через посередників за завищеною вартістю. Матеріали ревізії передано до Запорізької обласної прокуратури.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15933

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44334

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5761

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6582

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9157

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді