Зміни в роботі Prozorro Market

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд прийняв постанову, що змінює роботу Prozorro Market. Тепер запит пропозицій стає єдиним інструментом для проведення закупівель у маркеті.

З 1-го вересня в роботі Prozorro Market відбулися важливі зміни. Замовники, які хочуть придбати товар у Prozorro Market, оголошуватимуть запит, вказавши в ньому всі деталі замовлення, незалежно від суми закупівлі. Після цього постачальники зможуть надати актуальну ціну під конкретні умови замовника.

Також відбудуться й такі зміни:

  • замовники можуть відхиляти переможця, якщо той відмовився від укладання угоди або пропонує товари країни-агресора. Після відхилення можна перейти до розгляду наступної економічно вигідної пропозиції;
  • замовники можуть самі вибирати потрібні характеристики товару та їхні значення, а не лише технічну специфікацію для запиту, що створили ЦЗО. Зокрема йдеться й про конкретну торговельну марку, проте вартість такого товару не повинна перевищувати 500 тис. гривень;
  • для замовника тепер обов’язковим є завантаження проєкту договору при оголошенні запиту пропозицій;
  • змінилися умови кваліфікації в каталог і розширилися підстави для виключення з нього.

Джерело: фейсбук-сторінка Prozorro

додаток

image16

Статті за темою

Усі статті за темою

Машинозчитувальний формат в закупівлях

Машинозчитувальний формат уже давно згадують у вимогах до публічних закупівель. Але що це на практиці: ще один «модний термін» чи реальний інструмент прозорості? У статті простою мовою пояснюємо, що таке машинозчитувальний формат і як він реалізований у Prozorro
150

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозиції постачальника замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
143391

Оприлюднення додаткової угоди в Прозоро

Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю — питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
56092

Prozorro аукціон: як проходить

Пояснимо, що відбувається на кожному етапі аукціону у Prozorro. А також про зміни до Постанови № 1178, які дозволяють проводити відкриті торги без аукціону – у статті
4933

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді