Зміни в роботі Prozorro Market

Уряд прийняв постанову, що змінює роботу Prozorro Market. Тепер запит пропозицій стає єдиним інструментом для проведення закупівель у маркеті.

З 1-го вересня в роботі Prozorro Market відбулися важливі зміни. Замовники, які хочуть придбати товар у Prozorro Market, оголошуватимуть запит, вказавши в ньому всі деталі замовлення, незалежно від суми закупівлі. Після цього постачальники зможуть надати актуальну ціну під конкретні умови замовника.

Також відбудуться й такі зміни:

  • замовники можуть відхиляти переможця, якщо той відмовився від укладання угоди або пропонує товари країни-агресора. Після відхилення можна перейти до розгляду наступної економічно вигідної пропозиції;
  • замовники можуть самі вибирати потрібні характеристики товару та їхні значення, а не лише технічну специфікацію для запиту, що створили ЦЗО. Зокрема йдеться й про конкретну торговельну марку, проте вартість такого товару не повинна перевищувати 500 тис. гривень;
  • для замовника тепер обов’язковим є завантаження проєкту договору при оголошенні запиту пропозицій;
  • змінилися умови кваліфікації в каталог і розширилися підстави для виключення з нього.

Джерело: фейсбук-сторінка Prozorro

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
70145

Головне у вересні для закупівельника

Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
819

Головне у липні для закупівельника

У головному в липні знайдете рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться у щоденній роботі. Цього місяця зверніть увагу на складові договірної ціни в ТП та умови збільшення ціни в договорах
1485

Оприлюднення додаткової угоди в Прозоро

Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю— питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
39871

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді