БЕБ розслідує схему привласнення 9 млн гривень на купівлі ліків

БЕБ у Київській області викрило службових осіб чотирьох медичних закладів у привласненні бюджетних коштів.

Schkola1.png

Станьте слухачем Вищої школи Закупівельника,

щоб швидко опановувати всі закупівельні зміни в умовах воєнного стану

Впродовж 2021-2023 років керівники цих медзакладів уклали низку договорів на купівлю фармацевтичної продукції з підконтрольною приватною компанією. Як встановили аналітики БЕБ, закупівельні ціни в окремих випадках були завищені у 8 і більше разів. Під час проведення обшуків в згадуваних закладах охорони здоров’я детективи БЕБ вилучили тендерну документацію й оригінали та копії фінансово господарських документів. Наразі вони направлені на економічну експертизу для встановлення фактичних збитків завданих державі. 

Розслідування було розпочато на підставі аналітичного продукту, складеного фахівцями Територіального управління БЕБ у Київській області. Наразі співробітники БЕБ встановлюють деталі схеми та перевіряють інформацію про причетність Народного депутата України до координацій дій вказаних осіб. Досудове розслідування у кримінальному проваджені за ч. 5 ст. 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем) триває. Оперативний супровід здійснюють співробітники СБУ, процесуальне керівництво - прокурори Київської обласної прокуратури. Фігурантам загрожує позбавлення волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

Додатково

Відповідно до ст. 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15927

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44312

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5758

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6582

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9155

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді