БЕБ упередило розтрату близько 7 млн грн бюджетних коштів

Аналітики Територіального управління БЕБ у Львівській області викрили службових осіб державної установи в порушенні процедури під час закупівлі за державні кошти.

Згадані особи, мали намір витратити близько 7 млн грн на закупівлю технологічних пристроїв у товариства з обмеженою відповідальністю.

З’ясовано, що учасник тендеру не надав належних документів, які б підтверджували його відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, як передбачено тендерною документацією. Аналітики БЕБ скерували лист та рекомендували службовим особам державної установи усунути порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.

За результатом розгляду рекомендації БЕБ, розпорядник бюджетних коштів розірвав договір про закупівлю пристроїв. Таким чином аналітики БЕБ усунули ризик витрати близько 7 млн грн з державного бюджету на товари неналежної якості, або сумнівного походження.

Довідково

Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим у тендерній документації замовника.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15849

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5728

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6555

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді