НАЗК оновило дані лічильника подання декларацій: за минулий тиждень 935 публічних службовців подали декларації за 2021 рік, 1 785 осіб – за 2022 рік.
Всього станом на 21 серпня декларації за 2021 рік подали вже 397,3 тис. посадовців.
Серед них:
- 45 народних депутатів (без змін за тиждень);
- п’ять міністрів (без змін);
- три заступники керівника Офісу Президента (без змін);
- 35 215 посадовців категорій «А» та «Б» (держслужбовці, які обіймають керівні посади, + 107 за тиждень);
- 2 531 суддя (+ 17 за тиждень);
- 9 908 прокурорів, слідчих, дізнавачів (+ 36 за тиждень);
- 7 голів ОДА та ОВА (без змін).
Ці дані також опубліковано вгорі стартової сторінки вебсайту НАЗК – «Прогрес подання щорічних декларацій за 2021 рік». За 2022 рік подали декларації 273,1 тис. осіб. Зокрема, 30 народних депутатів (+1 за тиждень), чотири члени Уряду (+2 за тиждень), три голови ОДА/ОВА (без змін).
НАЗК очікує на якнайшвидше ухвалення законопроєкту № 9534, який передбачає відновлення обов’язкового декларування, в цілому. Водночас, НАЗК вважає, що законопроєкт потребує доопрацювання та виключення деяких положень.
Для правильного заповнення декларації Агентство радить ознайомитися з роз’ясненнями у Базі знань НАЗК. Також роз’яснювальні матеріали шукайте за хештегом #декларуйся на Telegram-каналі НАЗК та сторінці НАЗК у Facebook.
Джерело: офіційний сайт НАЗК
Дотримання порядку визначення предмета закупівлі сприяє безперебійній роботі, дозволяє зберегти кошти не тільки замовника, але й кошти уповноваженої особи, адже за порушення порядку визначення предмета закупівлі настає відповідальність у вигляді штрафу. Розглянемо це у статті
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.