НАЗК: за тиждень ще 2,7 тис. посадовців подали щорічні декларації

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

НАЗК оновило дані лічильника подання декларацій: за минулий тиждень 935 публічних службовців подали декларації за 2021 рік, 1 785 осіб – за 2022 рік.

Всього станом на 21 серпня декларації за 2021 рік подали вже 397,3 тис. посадовців.

Серед них:

  • 45 народних депутатів (без змін за тиждень);
  • п’ять міністрів (без змін);
  • три заступники керівника Офісу Президента (без змін);
  • 35 215 посадовців категорій «А» та «Б» (держслужбовці, які обіймають керівні посади, + 107 за тиждень);
  • 2 531 суддя (+ 17 за тиждень);
  • 9 908 прокурорів, слідчих, дізнавачів (+ 36 за тиждень);
  • 7 голів ОДА та ОВА (без змін).

Ці дані також опубліковано вгорі стартової сторінки вебсайту НАЗК – «Прогрес подання щорічних декларацій за 2021 рік». За 2022 рік подали декларації 273,1 тис. осіб. Зокрема, 30 народних депутатів (+1 за тиждень), чотири члени Уряду (+2 за тиждень), три голови ОДА/ОВА (без змін).

НАЗК очікує на якнайшвидше ухвалення законопроєкту № 9534, який передбачає відновлення обов’язкового декларування, в цілому. Водночас, НАЗК вважає, що законопроєкт потребує доопрацювання та виключення деяких положень.

Для правильного заповнення декларації Агентство радить ознайомитися з роз’ясненнями у Базі знань НАЗК. Також роз’яснювальні матеріали шукайте за хештегом #декларуйся на Telegram-каналі НАЗК та сторінці НАЗК у Facebook.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

додаток

image97

Статті за темою

Усі статті за темою

Порушення порядку визначення предмета закупівлі: яка відповідальність

Дотримання порядку визначення предмета закупівлі сприяє безперебійній роботі, дозволяє зберегти кошти не тільки замовника, але й кошти уповноваженої особи, адже за порушення порядку визначення предмета закупівлі настає відповідальність у вигляді штрафу. Розглянемо це у статті
7938

Що таке конфлікт інтересів

Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
12880

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
17921

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
31015

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
9046

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді